Kiderült: ez okozta a kimaradást Magyarország egyik legnagyobb mobilszolgáltatójánál

2024. január 02. 17:38

Felhívták a figyelmet, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz.

2024. január 02. 17:38
null

Újra zavartalanul működnek a Vodafone szolgáltatásai, miután kedden délelőtt áramszünet okozott szolgáltatáskiesést - közölte a szolgáltató az MTI-vel.

Azt írták, hogy a Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek - közölték.

Felhívták a figyelmet, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.

Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.

(MTI)

Nyitókép: Nyitókép: MTVA/Bizományosi: Róka László


 

Összesen 7 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
files32
2024. január 03. 08:30
Csak a pegazust frissítették.
pipa89
2024. január 03. 08:16
Nemcsak a Vodánál voltak gondok, a Yettelnél is és más netes szolgáltatónál is! Biztos, hogy áramszünetről volt szó, ill. esetleg nem egy kardinális hecker támadásról???
pandalala
2024. január 02. 22:48
hoppá
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!