Play New: antisport-reklámot készített a Nike

2021. május 11. 13:32

A Nike új hirdetése a Play New című kampány azt hangsúlyozza, hogy a sportban való részvétel az öröm, még akkor is, ha kissé vacak vagy benne.

2021. május 11. 13:32
null

A Play New címmel készíttett nagyobb kampány célja, hogy bemutassa, hogy a sport feladata az, hogy „örömet szerezzen a mozgásban, a játékban és a versenyben”. Olyan neves sportolók szerepelnek benne, mint Sabrina Ionescu, Dina Asher-Smith és Blake Leeper, de a reklám pont nem azt mutatja, hogy milyen kiválóan teljesítenének az általuk művelt sportágakban, hanem azt, ahogy mindenki mindent folyamatosan elbénáz. Mindez erősen elüt a Nike korábbi üzeneteitől, ami a nyereményről, győzelemről, élre törésről szóltak. Az új üzenet a régi mondás: nem a győzelem, hanem a részvétel számít.

Összesen 15 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Hájas Gerzson a hitlerszakértő
2021. május 12. 01:31
A gyengeség, a lúzerség, az áldozatiság kultusza ami megfertőzte a nyugatot
tom hagen
2021. május 11. 21:54
Javaslom Fegyőrnek, hogy indítványotta, h. ne legyen Olimpia soha többé! Just do it!
1000bocs
2021. május 11. 16:39
A baloldalra mindig is az elcseszett lúzerek kerültek, hisz bennük van elég irigység és gonoszság hozzá. NEM MEGLEPŐ.
mucsay
2021. május 11. 14:54
az az elméletem hogy azért rühellik ezek a sportot, mert ott nem tudják 100%ig kontrollálni, ki lesz sikeres. a festészetben, hogy egy teljesen random területet vegyek :p, ha egy pár milliomos + média+ kurátor eldönti hogy a falra odahányó ember korunk legnagyobb művésze, akkor az lesz az. napjaink michelangeloja meg elmehet pénztárosnak.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!