Hogyan segíthet a sport népszerűsítésében egy egyszerű applikáció?

2021. június 15. 18:43

Mikor a sportra gondolunk, legtöbbször olyan nagy nevek ugranak be, mint például Hosszú Katinka vagy Puskás Ferenc, esetleg Görbicz Anita csak, hogy néhányat említsünk a hazai mezőnyből. Az eredmények sok verejtéket követelnek és ezt elmondhatjuk mindenkiről, aki a sportszakmában tevékenykedik. Azonban, hogy mindezt elérjék, szükségük volt a megfelelő körülményekre, kezdve a helyszínnel. Sok vidéki/kisvárosi klub küzd azzal a problémával, hogy nem áll rendelkezésükre a megfelelő létesítmény vagy csupán nem találják a számukra megfelelőt, elvégre az ember nem minden nap akar például jégpályát bérbeadni. Ezáltal ők komoly hátránnyal indulnak a versenytársakkal szemben, hiszen megfelelő felszerelés és helyszín hiányában, aligha mondható egyszerűnek a felkészülés. Ezért fontos lenne, hogy legyen egy hely, ahol minden csapat vagy egyéni sportoló megtalálhatja a számára megfelelő placcot. Ugyanakkor a rekreáció is lényeges részét képezi a folyamatnak. Hiszen nem elég testünket mindig építeni, hagynunk kell időt a pihenésre is, mert enélkül sajnos hamarabb derékba törhet egy csodás karrier.

2021. június 15. 18:43
null

A partnerkapcsolat

Valószínűleg így jött a CatchCorners ötlete is. A vállalat nemrég egy olyan applikációt dolgozott ki a Sports Illustrated magazinnal karölvetve, amin keresztül a felhasználók könnyedén foglalhatnak időpontot sporthoz kapcsolódó helyszínekre és programokra. 

A partnerkapcsolat egy biztos alapot jelent az innovációknak és remélhetőleg hamarosan már a nemzetközi színtérre is kikerül. Az appon a felhasználók több, mint 250 ezer lehetőség közül választhatnak, könnyedén foglalhatnak kosárlabda-, foci- és műjégpályákat, táncstúdiókat, edzőtermeket és más rekreációs tevékenységre alkalmas termeket mindössze néhány kattintással. A CatchCorner a torontói piacon elért elsöprő sikerek után most Chicagót és Vancouvert célozta meg, később pedig egy egész Észak-Amerikát behálózó szervezetet szeretnének létrehozni.

A Sports Illustrated nem az egyetlen ikonikus brand a médiában, de mégis a legmegbízhatóbb és legismertebb név a sportok világában

– mondta Jonathan Azouri a CatchCorner vezérigazgatója. 

Azouri hozzátette: „Izgatottak vagyunk a partnerkapcsolat miatt, illetve, hogy együtt forradalmasíthatjuk a sport- és fitneszipart.” 

Mi tagadás, az ötlet brilliáns, keresletből nincs hiány, mert ha lenne a cég nem tudna ilyen hatékonyan működni és ilyen sebességgel növekedni. Az efajta törekvések új értelmet adhatnak a fitnesz világának. Az app nagy segítséget jelenthet minden sportolni vágyó számára. Ráadásul, mint már feljebb utaltunk rá, nem csak az a célja az alkalmazásnak, hogy edzőtermet biztosítson az érdeklődőknek, hanem a kikapcsolódásra és az aktív feltöltődésre is nagy figyelmet fordítanak, hiszen, mint azt már feljebb említettük, a felhasználók programokra is foglalhatnak jegyet. Azonban itt még megemlíteném ennek a programnak a közösséget összekovácsoló erejét. Hiszen mi sem lehet jobb, mint a hasonló érdeklődésű emberekkel megosztani szenvedélyünket és együtt élni át ezeket a felejthetetlen pillanatokat.

Marc Rosen a Sports Illustrated márka tulajdonosa kiemelte:

A CatchCornerrel való kapcsolatunk ösztönzően fog hatni a következő innovációs törekvésekre, az együttműködésre és a különleges lehetőségekre, miközben inspirálja a sport- és fitnesz tevékenységekben résztvevőket, mind a felnőttek mind pedig a fiatalok körében.

Magáról a CatchCornerről

A CatchCorner egy csomópont orientált (tehát a nagyvárosokat, népszerű helyszíneket megcélzó) applikáció, amin keresztül könnyedén foglalhatunk helyet sporthoz kapcsolódó helyszínekre, programokra.

A Sports Illustrated

A Sports Illustrated egy egyedülálló, nagy befolyással rendelkező cég, amit a modern kultúra formálásában és a sportolók, csapatok és világszerte a rajongók összekapcsolásában betöltött szerepével érdemelt ki. Díjnyertes médiavállalatuk minden pillanatot megörökít és történelemmé varázsol a gondosan megírt cikkekkel, ikonikus és közkedvelt fényképeikkel, valamint az Emmy-díjas videókkal és az egyre növekvő közösséggel. A cég egész évben egyedi módon és hitelesen tudósít mindenféle sportrendezvényről, aktivitásokról, partnerkapcsolatokról, nívós ünnepélyekről. Tevékenységei közül ki kell emelni az évente megrendezett Super Bowl ünnepséghez köthető különszámokat, a The Party-t, a Fashionable Fifty-t és a Sportsperson of the Year Awards kiadványokat. 

Őszintén, így cikkünk végéhez érve, nekem megjött a kedvem egy efféle kikapcsolódáshoz. Igaz, nem űzök aktívan sporttevékenységet, de néha egy szélesebb baráti körrel mi is szívesen bérelnénk termet egy-egy meccs erejéig. Emiatt itt, Magyarországon is el tudnék képzelni egy hasonló applikációt, mivel tapasztalatból tudom, hogy nem egyszerű megtalálni a tökéletes helyet egy csoportos edzéshez, főleg nálunk vidéken. Pedig milyen hasznos lenne, minden kínálatot egy helyen látni. 

A cikk szerzője Szecsődi Ramóna.
 

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!