A “Legyen Divat a Női Vezető̋!” kampány koncepciójának kidolgozásakor az ügyvezetés célul tűzte ki, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek főszereplésével felhívja a figyelmet számos sikeres női közép- és felsővezetőre, akik a szakmájukban elért sikereik által példaképek lehetnek, pozitív, követendő utat mutathatnak a fiatalabb generáció tagjai számára.
Beharangozó videó:
A “Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretein belül a 37 főszereplő női vezető mini-interjúja és video üzenete az InStyle weboldalán (
https://www.instyle.hu) és a Menedzserszövetség social media felületein kerül megosztásra március 9. és március 31. között.
A kampányról beszélget Jaksity Kata a projekt főszereplőivel és támogatóival, Buday Kollárik Tímeával, a kampány megálmodójával, a Menedzserszövetség ügyvezetőjével, Csatosné Harmati Erikával, az Álomjövő Tanácsadó Iroda alapító ügyvezetőjével, Dr. Fábián Ágnessel, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatójával, Krupp Tündével, a Stellantis CEE (Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Jeep) marketing vezetőjével, Márton Katalinnal, a Praktiker Kft. HR és CSR igazgatójával, Óhidi Zsuzsannával, a Marquard Media Magyarország Kft. ügyvezető igazgatójával és Pesti Tímeával, a LeasePlan Hungária Zrt. vezérigazgatójával.
A Hölgyek fotói itt tekinthetők meg.