A Menedzserszövetség sokszínűségi kampány keretein belül mutat be sikeres női vezetőket

2021. március 17. 22:45

Legyen Divat a Női Vezető! címmel a Menedzserszövetség március 8-án elindítja sokszínűségi kampányát.

2021. március 17. 22:45
null

A “Legyen Divat a Női Vezető̋!” kampány koncepciójának kidolgozásakor az ügyvezetés célul tűzte ki, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek főszereplésével felhívja a figyelmet számos sikeres női közép- és felsővezetőre, akik a szakmájukban elért sikereik által példaképek lehetnek, pozitív, követendő utat mutathatnak a fiatalabb generáció tagjai számára. 
 
Beharangozó videó:


 
A “Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretein belül a 37 főszereplő női vezető mini-interjúja és video üzenete az InStyle weboldalán (https://www.instyle.hu) és a Menedzserszövetség social media felületein kerül megosztásra március 9. és március 31. között.
 
A kampányról beszélget Jaksity Kata a projekt főszereplőivel és támogatóival, Buday Kollárik Tímeával, a kampány megálmodójával, a Menedzserszövetség ügyvezetőjével, Csatosné Harmati Erikával, az Álomjövő Tanácsadó Iroda alapító ügyvezetőjével, Dr. Fábián Ágnessel, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatójával, Krupp Tündével, a Stellantis CEE (Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Jeep) marketing vezetőjével, Márton Katalinnal, a Praktiker Kft. HR és CSR igazgatójával, Óhidi Zsuzsannával, a Marquard Media Magyarország Kft. ügyvezető igazgatójával és Pesti Tímeával, a LeasePlan Hungária Zrt. vezérigazgatójával.

A Hölgyek fotói itt tekinthetők meg.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!