Bővült az online reklámpiac

2012. november 26. 16:13
Éves összehasonlításban 6,7 százalékos növekedést mutatott 2012 harmadik negyedévében a hazai online és mobil reklámpiac – írta a Médiapiac az IAB Adex NORI index alapján.

Éves összehasonlításban 6,7 százalékos növekedést mutatott 2012 harmadik negyedévében a hazai online és mobil reklámpiac – írta a Médiapiac az IAB Adex NORI index alapján. A portál emlékeztetett: az idei év első három hónapjában 3,1 százalékos volt a bővülés, míg a második negyedév mindössze 0,5 százalékos stagnálást hozott.

Az index az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallása alapján áll elő, a PwC közreműködésével. A NORI a search és listings típusú bevételek kivételével minden online és mobil hirdetési formából származó reklámbevételt tartalmaz a bevalló cégek vonatkozásában.


Kedvelje a Makronómot Facebookon!



Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés