Rendkívüli!

Békemenet after: közönségtalálkozó Bayer Zsolttal, Mráz Ágoston Sámuellel és Horváth Józseffel szombaton 18 órától

Az autókitiltási botrány mutatta meg Karácsonyék igazi arcát

2024. május 17. 14:45

A budapesti közlekedésben Karácsony Gergely totális kudarcot vallott.

2024. május 17. 14:45
Szentkirályi Alexandra
Szentkirályi Alexandra
Index

Nyitókép: MTI/Mónus Márton

„A budapesti közlekedésben Karácsony Gergely totális kudarcot vallott. Ez a szomorú tény a napnál világosabb és a budapestiek mindennapi tapasztalata. Az összevissza felfestett biciklisávoktól az állandósult dugókig, a légszennyezettségtől a járatritkításokig a fővárosi közlekedési káosz azonnali cselekvést igényelne. Ehelyett mi történik? Egy podcastból derül ki, hogy az őrület szintet lép, most minden 10 évnél idősebb autó kitiltására készülnek. 

Az elmúlt napokban felkapottá vált interjúkból nemcsak az derült ki, hogy Karácsonyék közel 440 ezer autót ki akarnak tiltani Budapest utcáiról, hanem felmerült az is, hogy az autós közlekedés területét szűkíteni és drágítani akarják. Ez lenne hát a megoldásuk arra a káoszra, amit teremtettek? Megmutatták, milyen lenne az ő Budapestjük. A közösségi közlekedés fejlesztése és támogatások helyett a tiltás fegyverét vetik be. Karácsony Gergely nemrégiben nevezte ki Ámon Adát – volt MSZP-s árnyékminisztert és Soros-aktivistát – az úgynevezett Klímaügynökség élére, ahol úgy tűnik, hogy az egyik legfontosabb tevékenység az autót használók szisztematikus üldözése.

Ámon Ada több podcastban beszélt már arról, hogy hogyan tervezik betiltani az autózást bizonyos kerületekben: alacsony és zérókibocsátású zónákat kialakítva vagy a 10 évnél régebbi autókat betiltva. Az autókitiltási botrány kirobbanása után Karácsony letagadta a tervüket, de a podcastokban Ámon személyesen kérkedik a kitiltási tervekkel, tehát csúnyán lebuktak. Az általuk okozott közlekedési káoszt a budapestieken akarják elverni. Botrányos hozzáállás, botrányos emberektől.”

Ezt is ajánljuk a témában

 

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 36 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
sexykitty-91
2024. június 01. 00:30
🍓 ️ ­­­É­­r­­­t­­­é­k­­e­­l­­d­­ ­­­a­­ ­s­z­­e­­­x­­­i­ ­­p­­­u­n­­c­­i­­m­­a­­t­­­ 👉 𝐖­­𝐖­­­𝐖­.­­­𝐗­­­𝟏­­𝟖­.­­𝐅­­𝐔­­­𝐍
magyarszo
2024. május 18. 17:54
Karácsonyék igazi arca egy papírlap mögött van. Úgy válik láthatóvá, mint ahogy a pénzérmére rakott papírt elkezdjük satírozni. Ekkor kirajzolódik rockefeller bácsi, bilderberg bácsi, varburg bácsi, soros bácsi arca. Karácsonyéknak nincs arca, mert ők azt hajtják végre, amit az uralkodó kiad nekik. Az uralkodónak pedig már évszázadok óta felállított terve van, ami egy papír lappal van eltakarva, hogy azt senki ne láthassa. Mindent, amit Karácsony mond, az egy-egy satírozó mozdulat. Az emberek 90 %-a nem látja az arcot. Ahhoz, hogy láthasd, meg kell tanulnod használni az erőt. Íme. https://videa.hu/videok/tudomany-technika/and-game-feliratos-amerika-atom-atv-zZ0b0nJtjwPnpQzw https://videa.hu/videok/film-animacio/star-wars-kod-elso-resz-amerika-haboru-orban-ylUE9IQexlh755Yu https://videa.hu/videok/film-animacio/star-wars-kod-masodik-resz-amerika-biden-fegyverek-os8gxjkk140ZF2sK https://videa.hu/videok/film-animacio/star-wars-kod-harmadik-resz-fegyver-haboru-migracio-CaPythdKYZLR4N9H
panyigai péter
2024. május 18. 10:28
Az autózás lehetőségét szűkíteni és drágítani kell. Hogy erre pont az autók kor szerinti szelektálása-e a jó megoldás, az kérdéses, én inkább az ún. városi terepjárókkal és egyéb traktor- és tanktípusú járművekkel kezdeném, de a kibocsátásuk is kritérium lehetne. Az a baj, hogy egyiket sem csinálják, csak a szájukat jártatják, azt is titokban. Vitézy a legalkalmasabb jelölt, mert ért a közlekedéshez, és mániákus is. Amelyik politikusnak nincs valami előremutató mániája, az valószínűleg gazember.
o1gpedofil-2
2024. május 18. 09:37
Ne massal foglakozz, luuufeju!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!