Magyar termelők piacra jutását segíti a Spar

2020. április 23. 14:13

A nyertes termékek között vannak egyebek mellett pástétomok, ételalapok, üdítőitalok, szószok, lekvárok és desszertek is.

2020. április 23. 14:13

34 Interspar áruház, valamint a webáruházának kínálata is bővült. Mindez a Spar magyar termékinnovációkat támogató versenyének eredményeképpen volt lehetséges. A Spar Magyarország csütörtöki tájékoztatása szerint a tavalyi Hungaricool by SPAR verseny során az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával a fenntarthatóságot is szem előtt tartó, kreatív élelmiszereket kerestek.

A magyar gazdák és családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar melletti elkötelezettséget bizonyítja, hogy a vállalat a napi fogyasztási cikkek több mint 90 százalékát Magyarországon működő cégektől szerzi be – hangsúlyozta a közlemény szerint Maczelka Márk, a Spar kommunikációs vezetője.

A csaknem 300 vállalkozást megmozgató versenyben legkiválóbbnak minősített nyolc termékinnováció támogatást nyert el, hogy minél jobb hatékonysággal, minél szélesebb vevőközönséghez jusson el. A forgalmazás mellett a nyertesek marketing és üzleti felkészítést is kaptak a Spartól. A nyertes termékek között vannak egyebek mellett pástétomok, ételalapok, üdítőitalok, szószok, lekvárok és desszertek is.

(MTI)

Összesen 14 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
ElBundi
2020. április 24. 09:22
Kiváló ötlet, de félek, hogy az EU megint beleköp a levesbe. Mayarország földje, vize és klimaadottságai meglennének ahhoz, hogy Európát ellássa zöldséggel és gyümölccsel.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!