Részletesen kifejtette a versenyhivatal szóvivője, mi a gond az influenszerekkel
A Magyar Reklámszövetség adatai szerint 2023-ban a digitális médiatorta, azaz a digitális reklámokra költött összeg, mintegy 190 milliárd forint volt
Az affinitás és a médiatervezés különleges kapcsolatáról beszélt a TV2 műsorában Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezető igazgatója és Tallósy Imre, a Mindshare Médiaügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.
Az affinitás azt fejezi ki, hogy egy adott műsorszám nézőkörében milyen arányban vannak jelen különböző csoportok. Tallósy Imre elmondta, hogy a médiatervezők hosszabb trendeket vizsgálnak, több évre visszamenőleg is megnézik az adatokat. Az elérés ugyanis legalább annyira fontos, mint az affinitás, mivel lehet magas az utóbbi index, viszont ha alacsony az elérési érték, akkor az jócskán meghatározza a médiatervezést.