Index

2019. május 9. 19:39
Miért akarna mindenki menetközben internetezni?
2019. április 9. 15:17
Frissítés: az intézet előző vezetőjéről, Lehrner Lórántról is tudni kell, hogy közgazdász.
2019. március 12. 21:28
A gyerekvállalási kedv néhány év alatt sokat nőtt Magyarországon.
2019. március 8. 17:25
Magyarország elsõsorban azért bűnhődik most, mert a rossz makrómutatók mellett hiteltelen gazdaságpolitika folyt éveken át.
2018. december 10. 15:51
A 2002-2006-os ciklusban a Vértes András vezette GKI gyakran a Pénzügyminisztériumnál is optimistább előrejelzéseket tett közzé a gazdaság helyzetét illetően.
2018. május 29. 18:54
Ezeknek az államoknak a régiói az elmúlt időszakban annyit fejlődtek gazdaságilag hogy kiesnek a legmagasabb támogatásra jogosultak köréből.
2018. április 24. 9:54
Soha nem hallani olyat, hogy nincs rá forrás, hanem mindig arról szólnak a bejelentések, hogy jut erre is, arra is.
2017. október 30. 8:38
Néha nem árt egy kicsit hátrébb húzódni, és a kelet-közép-európai térség gazdaságát kicsit kívülről, vagy kicsit felülről megvizsgálni.
2017. május 23. 14:07
Tisztelt Joób Sándor! Ön a tegnapi napon méltatlan és méltánytalan akciót folytatott ellenem, melyet egy manipulált riportban tett közzé, s ebbe belekeverte munkatársaimat is.
2017. május 18. 21:55
Nem tudom, hogy utólag miként fogja értékelni a Momentum azt a lépését, hogy besétáltak az Origo szerkesztőségébe.
2017. május 16. 19:32
Az Origo természetesen azonnal megfejtette, annyit segítek, hogy most kivételesen nem Soros.
2017. május 16. 17:08
Politikai megrendelést kapott, ezért mondott le.
2017. május 16. 16:19
Saját kérésére távozik az Index éléről Dudás Gergely, a lap eddigi főszerkesztője. Utódja a politikarovat vezetője, Tóth-Szenesi Attila lesz, aki független, megbízható, szórakoztató és hiteles újságot ígér az olvasóknak.
2017. május 4. 13:08
Az Indexnek is elküldte véletlenül az EMMI sajtóreferense a levelet, amiben a minisztérium egyik dolgozóját egy interjú elutasítására kért meg.
2017. május 3. 18:29
Pedig bármit is ragaszt rájuk a csicskahad, a lapjuk lehet, de ők soha nem lesznek oligarcha tulajdona.
2017. április 23. 16:19
Hát igen, Gergő, ha tetszik, ha nem, most már papírotok is van róla, hogy ti vagytok a Simicska-média, az index-újságírók Simicska-bérencek és így indul majd ezentúl a reggeletek: „helló, Simicska-bérencek, hogy ityeg (esetleg fityeg)?”
2017. április 23. 13:41
A függetlenségnek nincsenek fokozatai. Valami vagy független, vagy függő. Alárendelt, megvehető, betörhető.
2017. április 22. 15:04
Senki sem hiszi el, hogy a tisztességes újságok azt írják, amit szeretnének. Hogy a tartalom nem megrendelők megrendelésére születik, hanem azt tükrözi, amilyennek a szerkesztőségek a valóságot látják.
2017. április 20. 22:09
Megbújik az Index címlapján a tulajdonosváltásról szóló hír.
Médialavina
2017. április 20. 19:27
A Simicska Lajoshoz köthető Pro-Ráta Holding médiacégnek opciója volt és megvásárolta az Index.hu-t Spéder Zoltán cégétől, majd a teljes tulajdont átruházta a „Magyar Fejlődés Alapítványra”. Az Index kiadójának új igazgatóságában helyet kapott a Simicska-közeli Nagy Ajtony Csaba is.
2017. április 11. 0:07
A hálapénz nevétől eltérően egyáltalán nem a hála kifejezése, inkább „félelempénz" lehetne a korrektebb neve, a betegek jelentős része ugyanis attól tart, hogy nem látják rendesen, ha nem fizet.
2017. március 19. 12:34
Pulitzer-emlékdíjat kapott az életmű kategóriában Horvát János, az írott sajtó kategóriában pedig Brückner Gergely – tudatta a Joseph Pulitzer-emlékdíj Alapítvány vasárnap az MTI-vel.
2017. március 6. 13:49
Az Index gazdasági rovatánál folytatja áprilistól Brückner Gergely, a Figyelő korábbi főmunkatársa, aki még januárban mondott fel, de március elejéig még a lapnál dolgozott.
2017. február 22. 18:00
Hiába mondta azt a NÉBIH, hogy a multik jobbat adnak ugyanazon márkanév alatt az osztrák fogyasztóknak, az Index újságírói vagy nem éreztek lényegi különbséget vagy a magyar verziót tartották finomabbnak.
2017. február 3. 21:32
Az Index munkatársa már nagyon várta, hogy megszólítsa az orosz elnököt, de mind hiába.
2017. január 12. 15:05
Az Index három újságírója, Panyi Szabolcs, Dezső András és Hava Nikita, valamint Kasnyik Márton, a 444 újságírója megosztva nyerte a 2016 legjobb oknyomozó újságírójának járó Gőbölyös Soma-díjat. Az egymillió forinttal járó elismerést a Transparency International Magyarország által szervezett ünnepélyes díjátadón adták át szerdán este, Budapesten.
2017. január 6. 9:36
A szoftvertervezők tudatosan játszanak rá arra, hogy pszichológiai kondicionálással édesgessék magukhoz a felhasználókat, akik észre sem veszik, hogy a technológia szép lassan felzabálja az életüket. És azoknak kéne kiutat mutatni, akik ezt az egészet ránk szabadították.
2016. december 16. 12:58
Egyes balliberális hírportálok – karöltve egy új játszótársukkal, a jobbikos Alfahírrel – úgy gondolták, hogy van az a politikai érdek, amely mentén még Magyarország miniszterelnökének gondolatait is el kell hallgatni.
2016. december 8. 8:39
Mészáros Lőrinc egy pillanatra nem figyelt oda, és már övé is volt az Echo TV. Andy Vajna megvásárolta Sebestyén Balázsékat műsorostul. A Figyelő Schmidt Máriáé. És még csak szerda van.
2016. november 22. 12:00
Átadták az idei Junior Prima-díjakat sajtó kategóriában. Az ünnepségen Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója, a kategória zsűrielnöke azt hangsúlyozta: az általa vezetett szervezet példája is mutatja, hogy mekkora szerepe van napjainkban a sajtónak.
2016. november 14. 9:50
Van a tényfeltáró munka. Vannak, akik ezt nevezik az újságírás királyának. Sok időbe telik egy cikk megírása, fárasztó, iszonyú időigényes. És van a titkosszolgálat.
2016. november 13. 23:33
Ha ellenérdekelt közszereplők azt nyomják egymásról, hogy az egyik anyagyilkos, a másik pedig pedofil, akkor az MTI azt egyszerűen nem adja ki.
2016. október 28. 19:41
Pénteken délután karbantartás miatt leállt az Index honlapja. A szerkesztőség a Facebookon közvetített élő videóban olvasta fel a híreket.
Médialavina
2016. október 28. 8:25
Mi és miért történik a magyar sajtópiacon, és mi jöhet a jövőben? Többek között erről vitáztak a Millenium Intézet konferenciáján, amelyen D. Bányász Gergő (Hír TV), Pető Péter (Népszabadság), Gál J. Zoltán (Vasárnapi Hírek) és Rajcsányi Gellért (Mandiner) vettek részt. Tudósításunk.
Médialavina
2016. október 27. 9:55
Drasztikus átalakulás zajlik a magyar médiapiacon – ha beszélhetünk egyáltalán piacról. De volt-e valaha médiapiac? És mi történik most? Urbán Ágnes és Polyák Gábor, a Mérték kutatói, Széky János, az ÉS munkatársa és Bátorfy Attila, az Átlátszó újságírója beszéltek a magyar médiapiac átrendezésről. Tudósításunk.
Sajtóklub
2016. október 20. 21:54
Hogyan zárt be a Népszabadság? Mit csinál most a felfüggesztett szerkesztőség? Látta-e már bárki élőben Simicska Lajost? Miért morális hullák a baloldali oligarchák? Miért baj, ha csak kormánypárti orgánumok vannak? Gazda Albert, Pető Péter, Tamás Ervin és Gerényi Gábor beszélgettek.
2016. október 12. 19:01
Lassan minden tulajdonos zsebben van, pórázon vagy csövön; haver, fogható vagy direkt stróman. Aztán majd lassan azok lesznek szerkesztők is, aztán az újságírók, végül az olvasók is, és eljön végre a tökéletes világ.
2016. október 10. 13:47
Népszabadság kinyírásával egy jelentős tényfeltáró kapacitással bíró műhellyel lett kevesebb. A hatalom is kizárólag ezért döntött a kivégzése mellett. A megszűnése csak ezért gáz – de ezért nagyon.
Vita
2016. szeptember 24. 16:42
Újságírói kerekasztal beszélgetésen vitatkozott Bencsik Gábor (Demokrata), Földes András (Index), Pető Péter (Népszabadság) és Stumpf András (Mandiner) a bevándorlásról és a kvótanépszavazásról csütörtökön, a Rajk szakkollégium szervezésében. Mindannyian kiemelték: nem ismerik a megoldást, viszont elárulták hogyan fognak szavazni. Az újságírók meglepően hasonlóan értelmezték a migrációs válságot. Tudósításunk a Corvinus Egyetemről.
2016. szeptember 22. 12:09
Sehogy. Mielőtt viszont holnap ezzel kezdene nyösztetni bárki is, elmondom, mibe keveredtem a Jobbik elnökével.
2016. augusztus 16. 19:54
„Tényleg néppártosodik a Jobbik” – írta hétfőn a jobbikosodó Index, egy olyan közvélemény-kutatás alapján, amely szerint a párt sokat gyengült vidéken.
2016. június 27. 21:05
Még a múlt héten megvette az Indexet kiadó CEMP-et John Michael McNutt – értesült az Origo. Ő vásárolta meg még májusban a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó a Class FM-et. Az Origo szerint a mostani üzlet hátterében Simicska lehet.
Aspiráns
2016. június 21. 17:34
Simicska Lajos egy értekezleten elmondta: az Index nem kerülhet az Orbán-Habony páros irányítása alá – tudta meg az üzletember által tulajdonolt Magyar Nemzet. Konkrétabbat nem mondott, de a sajtóban már pár napja kering, hogy Simicska meg akarja venni az Indexet: sajtóhírek szerint Spéderrel vételi jogot alapító opciós szerződést is kötött korábban.
2016. június 15. 21:01
Simicska az index bekebelezésével folytatja, amit elkezdett. Építi Vona Gábor pártját.
2016. június 15. 9:23
Ha az Indexhez tényleg hozzáférése lehet a Fidesz korábbi nagyvállalkozójának, akkor az megmagyarázza azt is, miért engedi el könnyű kézzel nagy elérésű tömegmédiáit.
2016. június 12. 20:19
Az Index nem lesz revolvermédia, és nem lesz eszköz, saját tulajdonosának kezében sem. A függetlenség és mindenkori kormánykritikus alapállás mellett ebben az ügyben jelenleg az egyetlen jó szakmai megoldás, hogy a szükséges távolságtartással mutatjuk be a fejleményeket.
2016. június 1. 18:22
Őszintén szólva eddig nem tudtam volna elképzelni olyan Index-szerkesztőségi ülést, amikor ezeknek kiadja a főnökük, hogy provokálgassák Orbánt, hátha zsidózik egyet.
Kommentelés-vita
2016. május 31. 13:14
Jogerőssé vált strasbourgi döntés ide vagy oda, az Indexen marad a szigorú kommentpolitika; ezzel szemben a Mandineren teljesen szabad a hozzászólás és csak a jogszabályba ütköző kommentek kerülnek törlésre. Tényleg cenzúrázott a Facebook? Van egyáltalán értelme a kommentelésnek? Mi a helyzet a trollokkal? Hogyan kell kezelni a gyűlöletbeszédet? Többek között ezekről vitázott a Mandiner és az Index főszerkesztője, valamint a Facebook regionális közpolitikai vezetője az ELTE-n.
15 év
2016. május 24. 13:23
A Népszabadság Online-nál folytatja Spirk József. A hír, hogy az egyik meghatározó politikai újságírót „kirúgják éppen” az Indextől, pletykaszinten múlt héten jutott el a Mandinerhez. Meg nem erősített értesülések szerint Spéder Zoltán tulajdonos az Orbán Gáspár TEK-általi kimenekítéséről szóló, Lázár János által kacsának titulált írás miatt orrolhatott meg Spirkre.
2016. május 20. 20:36
Nem támadta meg a magyar állam a strasbourgi Emberi Jogok Európai Bíróságának februári döntését, miszerint nem tehetők felelőssé az online lapok a sérelmes hozzászólásokért. Az ítélet ezzel jogerőre emelkedett.
2016. május 12. 20:20
A napokban váratlanul meghalt az az ügyész, aki azt a csoportot vezette, amely a Quaestor-ügyön is dolgozott – írja az Index, amely értesülést a Fővárosi Főügyészség megerősített. A Fővárosi Törvényszék még áprilisban a vádirat pótlását kérte az ügyészségtől, amelyet ha nem tesznek meg május 31-ig, akkor Tarsoly Csabáéknak nem kell bíróság elé állnia.
2016. április 30. 12:53
Csapatjátékos vagyok és jó katona. Elfogadom, hogy nekem a Tv2-nél az a szerepem, hogy műsorokat vezessek. Nekem a Tv2 tényleg a csatornám. Az elmúlt 10 évben rengeteg változást éltem meg itt, sokszor küldtek el embereket, és jöttek újak. Ez sosem egyszerű. Interjú.
2016. április 27. 18:37
Kíváncsi vagyok az Index reagál-e erre. Nincs szebb, mint egy ballib-ballib médiaháború.
2016. április 27. 16:37
Egyrészről miért kell a minőségi újságírás cím alatt az unalmas újságírást támogatni, másrészről miért pont a középszer libnyafi állatorvosi portálját?
2016. április 27. 7:28
Ha nem lenne tragikus, nevethetnénk is a szánalmas parlamenti honcselédek önalázásán.
Rossz helyen
2016. április 26. 15:29
Mivel megsértették az Országgyűlés szabályzatát, ezért Kövér László házelnök stábja határozatlan időre kitiltotta a Parlamentből a hvg, az Index, a Népszabadság és a 24.hu videóstábjainak munkatársait, akik mind a Magyar Nemzeti Bank alapítványainak pénzügyeiről kérdezősködtek volna, az indoklás szerint tiltott, nem a sajtó számára kijelölt helyen.
Blogpiac
2016. április 20. 9:25
A VS által közölt 2013-as Századvég-elemzés szerint a jobboldali sajtó teljes lemaradásban van a blogpiacon, ugyanis az Index, az Origo, a HVG és a Népszabadság irányítja a fontosabb blogszolgáltatókat. A magyarországi blogvilágot egyébként nemzetközi összevetésben agresszívnek, párpolitikai szemléletűnek és személyeskedőnek írja le a politikakutató cég – közölte a Századvég anyagait kutató VS.
2016. április 15. 9:53
Nem egy szűk kisebbséggel, hanem az egyre többet kerékpározó budapestiekkel menne szembe Tarlós István – mondták el az Élhető Város konferencián. A Kerékpárosklub vezetője szerint az emberek ma már élni akarnak a városokban, nem csak közlekedni.
2016. április 14. 15:55
Sajnálom, hogy egy magára valamit is adó hírportál egy olyan témában, amely közérdekű, nem vett annyi fáradtságot, hogy kellő mélységben utána nézzen a tényeknek, hanem hamis frázisokat puffogtatva megpróbálja rossz hírét kelteni egy olyan szakmai közösségnek, amelyik a világ egyik legszebb és legfelelősségteljesebb hivatását tudhatja a magáénak.
2016. április 1. 20:37
Napok óta zsír szórakozást nyújt az index/comment:com műmájer őrjöngése TV2 ügyben.
2016. március 31. 11:16
Utólag én is úgy ítélem meg, hogy valószínűleg ez volt a szerencsésebb kifejlet, hogy önállóan kezdtünk el aztán mozogni, mint egy médiacégen belül, mert lehet, hogy egy print szerkesztőség nagyon gyorsan megfojtott volna bennünket. Interjú.
2016. március 23. 13:08
Nem lehet elhazudni a valóságot. Aki megpróbálja, azt a valóság nagyon csúnyán orrba veri előbb vagy utóbb. A média gőgje sok esetben, hogy azt gondolja, erre is képes. Persze, hatással van a valóságra, de igazán megváltoztatni nem tudja.
2016. március 19. 10:02
Ezzel a tevékenységükkel menők lehetnek Fidesz-partikon, hatalompárti gyűléseken. Mármint egészen addig, amíg szembe nem jön majd velük egyszer a magyar valóság. Mert akkor újra a tényeket nevezik majd tényeknek, nem pedig a TV2 úgynevezett híradóját.
Kollektív tudattalan
2016. március 11. 16:52
Miután az Index tegnap esti cikke után terjedni kezdett a Facebookon, hogy plágium lehet a Quimby legnagyobb slágere, felhívtuk a szerzőt. Kiss Tibi a Mandinernek elmondta: most hallotta először a Far Away című dalt. Véleménye is van róla. Nem túl jó.
2016. március 8. 16:25
Újból kiderült, nem a közmédia, hanem a közmédiával ellenséges médiumok hazudnak: a közmédia hétfő este a valóságnak megfelelően tudósított az EU-csúcsról.
2016. február 20. 10:20
Az Index proletár demagógiája a probléma. De bocs, lehet, hogy ott meg az újságírók nincsenek megfizetve.
2016. február 10. 12:24
Az EJEB szerint a tény, hogy az internetes szolgáltatók felelőssé tehetőek a kommentekért, előre láthatóan negatív következményekkel jár az internetes kommentkörnyezetre, ami végső soron dermesztő hatást gyakorolhat az internetes szólásszabadságra.
2016. február 5. 15:47
A döntő kérdés Strasbourg szerint az a mód, ahogyan az internetes portálok felelősségre vonhatók a harmadik fél hozzászólásaiért.
2016. február 2. 17:26
Azaz „egyszerű” jogsértésnél nem követelhető több a portáltól, mint hogy erre irányuló jelzés esetén távolítsa el a hozzászólást.
Szabadság és felelősség
2016. február 2. 12:20
Döntés született az Index és MTE kontra magyar állam perben: eszerint a véleménynyilvánításhoz való alapjogot megsértette egy magyar bírósági ítélet azzal, hogy a médiaszolgáltató általi tartalmakhoz fűzött kommentekért egyedül a szolgáltatót tette felelőssé. A strasbourgi ítélet nyomán változhat a médiaszolgáltatók kommentekért viselt felelősségének bírósági megítélése.
2016. január 21. 16:49
Társasági szerződés, TEÁOR szám, cégbejegyzés, működési engedély, ÁNTSZ-engedély, szőlőszármazási igazolás, borszármazási igazolás, OBI-engedély... A bor legalább jó.
2016. január 15. 11:05
Valótlanul állítottuk, hogy Kovács Ákos nyilatkozata szerint a nő dolga a szülés, és lehetőség szerint más nagyon nem. Valótlanul állítottuk, hogy Ákos nyilatkozatával mások helyett akarta volna megmondani, hogy kinek mi a dolga.
Attasé-affér
2016. január 12. 0:53
Dezső András és Panyi Szabolcs kapta a legrangosabb hazai tényfeltárói díjat. Sorozatukban a volt moszkvai agrárattasé ügyeivel foglalkoztak, egy amerikai diplomata adta az ihletet.
Meglepő ítélet
2015. december 21. 17:16
Csupán százezer forint sérelemdíjat kell fizetnie Juhász Péternek a Deutsch Tamás által követelt hétszázezer helyett, miután a Fővárosi Törvényszék ma ítéletet hozott a fideszes európai parlamenti képviselő Juhász ellen indított személyiségi jogi perében. Az Index beszámolója szerint új tanúkkal Juhász nem állt elő, a meglepő ítélet szerint azonban az Együtt politikusa jóhiszeműen járt el, amikor azt állította: Deutsch drogozott a kilencvenes években. Juhásznak azért három lapban is bocsánatot kell kérnie Deutsch Tamástól, amiért Facebook-posztjához megtévesztő felvételeket használt a fideszes politikusról. Deutsch fellebbez és továbbra is állítja: sosem drogozott.
Személyiségi jogi per
2015. december 8. 21:38
Első fokon még az Indexnek adott igazat a bíróság Áder János keresetével szemben, másodfokon viszont az államfő nyert: az ítélet szerint az Indexnek 600 ezer forint sérelemdíjat kell fizetnie Ádernek amiatt a cikke miatt, amelyben Vágvölgyi B. András posztjára hivatkozva megírták, hogy az államfő egykor lövöldözés miatt került fogdára a katonasága alatt. Az Index a Kúriához fordul, de kész akár Strasbourgig is elvinni az ügyet.
2015. december 2. 11:39
Miközben dúl a háború a magyar egészségügyben (tüntetnek a nővérek és más egészségügyi „középkáderek” a jobb megélhetésért), a világ másik felén egyre-másra jönnek ki az okos eszközök és intelligens megoldások. A legújabb trend a robotika és a tele-diagnosztika. Magyarországon már ingyenesen letölthető a Mobil Egészségnapló és Tájékoztató Alkalmazás, rövidebb nevén MENTA. A naplózott táplálkozás-, mozgás- és más egészségügyi adatokat már a háziorvosnak is elküldhetjük online.
2015. november 13. 9:32
Arra mindenesetre jó volt ez az ügy, hogy felkeltse az érdeklődésemet: hogy állnak a közélettel foglalkozó magyar heti- és napilapok, online portálok a nemi egyenlőség tekintetében? Mennyire van 2015 a magyar sajtóban a Trudeau-féle időszámítás szerint?
2015. november 12. 20:29
Jó pár éve fixa ideám, hogy a vidék lesz a következő lépés a vendéglátásban. Budapesten van egy csomó dolog, amivel én már nem tudok azonosulni. Interjú.
2015. november 6. 17:20
Én néha hazudok. Sajnálom, most nekem kell elnézést kérni. Nem mindenben szoktam hazudni, elég egyenes figura vagyok. Interjú.
2015. november 4. 8:47
Igen, szigorú vagyok és indulatos. Törvény- és rendpártibb lettem, mint voltam. A tényleges katasztrófa-okozás és a közmorál ellen végbevitt merényletek példás szankcionálásának híve lettem.
2015. október 26. 17:15
S mit tesz e felismerés és arcraesés közepette az Index-444-Kettősmérce? Semmit. Minden megy tovább a maga útján, mintha mi sem történt volna, az önvizsgálatnak helye nincs, abcúg fasiszták.
Faktor
2015. október 13. 13:56
A 444 nem túl nagy falat, az Origo unalmas és fikáz, a VS.hu-n meg kevés a hír; a Faktorral viszont rövid időn belül az öt legnagyobb hírportál egyikévé szeretnénk válni – mondja a Mandinernek György Bence, a hétfőn elstartolt Faktor.hu ügyvezetője. Állítja, hogy sem Habony Árpád, sem Andy Vajna nem áll mögöttük, és kijelenti azt is, hogy portálja nem lesz része az új jobbos sajtóbirodalomnak. Azt is ígéri: nem fognak politikusokat hülyézni és mindenben a hibát keresni. Interjúnk.
2015. október 5. 21:35
Az elmúlt pár napban két olyan MTI-hírt is átvett az online magyar sajtó majdnem egésze, amely teljes hazugságokon alapult, és a valóságot a kormány szája íze szerint torzította.
2015. október 5. 8:18
Az említett projekt a nyúl mögé lő, úgy még senki nem ejtette el a vadat. Én mindig a nyúl elé lövök. Habonyék viszont akkor akarnak online portált csinálni, amikor az már elavult műfajnak számít. Interjú.
2015. szeptember 21. 17:19
Megszavaztatta közönségét az Index, és fogadni mernék, hogy nem arra az eredményre számítottak, mint amit aztán az arcukba tolt a nép.
2015. szeptember 21. 16:47
Pert vesztett az Indexszel szemben Habony Árpád: a portál egy luxusáruházról szóló cikkét illusztrálta a kormányfői tanácsadó képével, amint épp vásárol annak egyik boltjában. Az ítélet szerint, amely nem jogerős, Habonynak tűrnie kell mindezt.
2015. szeptember 20. 7:29
HVG, Magyar Narancs, Népszava, Népszabadság, Átlátszó és ezek csatolt részei = „nem számítanak”
2015. szeptember 18. 15:04
Hazai és külhoni sajtómunkások vált vállnak vetve alkotnak a szemünk láttára egy párhuzamos valóságot migráció témában.
2015. szeptember 18. 11:02
Ha nem látnám, el se hinném. Itt az újság, amit a Mandiner kommentelői írnak!
2015. szeptember 7. 18:06
A magát eredetileg a gonzóújságírásból származtató csapat szinte minden tagja Uj Péter szellemi hátsójából bújt ki. Mind a magukra méretezett kultúrgettóban sörözgetnek, és mindenki, aki ezen kívül létezik, számukra utálatos. Interjú.
2015. augusztus 13. 12:02
Az Index most egy bissau-guineai származású, fekete bőrű urat fedezett fel, aki közgazdász létére villamosvezetőként dolgozik, és naponta el kell viselnie „a mindennapi rasszizmust a budapesti utcákon”.
2015. július 27. 8:47
A posztot olvasva nem voltam büszke arra, hogy gawkeres vagyok, pedig egyébként nagyon. Sőt. Szörnyen éreztem magam.
2015. július 15. 15:23
Merőben szokatlan, hogy egy cikk megjelenése előtt a TV2 a teljes magyar sajtót végigtelefonálja és fenyegetőzzön.
Vétel-eladás
2015. június 29. 9:12
Eladná az Origó hírportált és az azt működtető céget a Magyar Telekom – írja a Világgazdaság. A lap szerint a lehetséges vevők közt van Habony Árpád médiacége, illetve Simicska Lajos médiakonszernje is.
2015. június 27. 21:58
Azokra, akiknek önmagában az, hogy az Index kiáll egy szabadságjog mellett, elég ahhoz, hogy elbúcsúzzanak tőle, kemény napok várnak.
2015. június 19. 19:43
Thorbjørn Jagland, az Európa Tanács főtitkára szerint „a magyar médiaszabályozás jó irányba változott, de többet is lehet tenni” a dologgal kapcsolatban. A Velencei Bizottság bírálta a különböző médiával foglalkozó kuratóriumok függetlenségét, illetve a közpénz elköltésének, és a bírságok kiszabásának átláthatatlanságát.
2015. június 10. 14:20
Ön szerint hír a Népszabadságban, az Indexen, a 444-en, az Origón vagy a Népszavában, ha ír Magyarországról a Financial Times? Általában igen. Most: nem.
2015. május 22. 12:58
Rossz érzés lehet ennyiszer lógó orral távozni, nagy lehetett eddig az Indexszel szembeni frusztráció, és most még nagyobb az öröm.
2015. április 23. 21:42
Egész biztos, hogy a hatalom igen rossz néven venné, ha a befolyásos lapot Spéder magának az Antikrisztusnak passzolná át.
2015. április 7. 17:32
Ha egy hírnek nem lehet belpolitikai csavart adni, marginalizálódik, és ez legalább annyira az olvasói elvárásokat tükrözi, mint az újságírók érdeklődését.
2015. április 6. 16:22
Ténykérdés, mégis szégyen, hogy a kenyai keresztény diákok és hozzátartozóik szenvedése nagyságrendekkel kisebb figyelmet érdemelt a hazai médiában, mint a szintén szörnyű párizsi merénylet, netán a Germanwings–tragédia, hozzávetőlegesen annyit, mint a Fradi napokban lecserélt kabalaállata.
2015. április 4. 16:22
Elég belepillantani a Mandiner napi sajtószemléjébe, megfigyelni, ki milyen agymenést hajtott végre, meg ahogyan szépen, belterjesen elvitatkoznak arról, hogy ki mit írt, arra ki mit válaszolt, és mindezt a legtöbbször sajátos underground szaknyelvükön.
2015. március 26. 22:04
A kétkerekű zöld szörnyetegek, azaz a Mol BuBi bringák fél éve vették be a Budapestet, és bár ellenszélben indult a program, most úgy tűnik: a bringákkal minden rendben, és szeretik őket a pestiek.
2015. március 17. 14:02
Megihlette a közmédia az Index videósait. Téves kapcsolások, technikai hibák és időjárás-jelentés – majdnem olyan, mint az eredeti.
2015. március 12. 0:47
A grafikonunkon jól látható, hogy a mandiner.hu és a k-monitor nevű oldalak messze verik a mezőnyt, csak utánuk következnek a nagyobb hírportálok, mint az Index, a HVG, a Hír24 vagy a 444.
Vezércsere
2015. március 10. 19:14
Azonnali hatállyal váltja Andreas Rudas az RTL Magyarország vezérigazgatói posztján Dirk Gerkenst – jelentette be az RTL-csoport. Gerkens továbbra is az RTL-csoportnál folytatja munkáját vezető beosztásban. Leváltásához hozzájárulhatott, hogy a médiacég a reklámadó csökkentéséről egyezkedik a kormánnyal.
Személyiségi jogi per
2015. február 20. 16:49
A köztársasági elnök beperelte Vágvölgyi B. Andrást, aki azt állította, hogy Áder János részeg lövöldözés miatt került a katonai fogdára 1978-ban, valamint az Indexet, amely tudósított erről. A bíróság elsőfokú ítéletében az Index vonatkozásában elutasította a keresetet, Vágvölgyit viszont ötvenezer forint sérelemdíj megfizetésére kötelezte.
2015. február 19. 0:17
Tombor ugyanis azért tenne pénzt a lapba, hogy a Mandiner utána fórumot biztosítson az általa alapított kollégium diákújságíróinak, hogy legyen hol publikálniuk. Gyilkos üzleti ötletnek tűnik. És hogy örülhetnek ennek a mandineres kollégák!
2015. február 7. 9:26
Így lesz hős Simicskából a 444-től a Klubrádión át az indexig, a firkászok közötti legelemibb szakmai szolidaritást meg lehúzzuk a vécén.
2014. december 22. 14:57
A jeles portál élőben tudósított, ami abban merült ki, hogy többen is gyalázták egyszerre a műsort, résztvevőit és nyilván bunkó közönségét, valamiféle magas intellektuális trónuson ülve, mintha az Indexnél kulizni a magyar trofikus lánc csúcsát jelentené.
2014. december 10. 20:03
Érdemes lenne végiggondolni, hogy a 444 alkalmas-e objektív újságírásra, bocs újságírásra, vagy csak szervilis kormánygyűlölködésre. Ez a képzavar!
2014. december 9. 9:45
Az Index éppen azt olvassa a jobboldal fejére, amit maga is képvisel: a szelektív nézőpontot. Az Index ugyanis számtalan alkalommal maga is „totálisan félreérti” az Orbán-kormány szándékait. Csakhogy így működik a politika.
2014. december 1. 14:24
Miközben a kormányt pocskondiázó média naponta kap sírógörcsöt a sajtószabadság állítólagos hiányától, már csak egysíkú véleményt közölnek, híreket alig. A háttérben nagyhatalmak nagy hatalmú pénzosztói.
2014. november 27. 9:19
Bíróság mondta ki: Papp Dánielt, az MTVA jelenlegi tartalomszolgáltatási igazgatóját lehet hírhamisítónak nevezni. Papp azért perelte be az Indexet, mert így hivatkoztak rá egy cikkben. A bíróság megtekintette a vonatkozó anyagokat: szerintük az alapján lehet hírhamisítónak nevezni Papp Dánielt.
2014. november 21. 17:43
Az Index munkatársa, Tóth Balázs kapta az év informatikai újságírójának járó Kovács Attila-díjat. A díjat az információs társadalom népszerűsítéséért végzett tevékenységért adományozzák.
2014. november 20. 7:17
Sokan gondolhatják rólam rosszhiszeműen, hogy azt sem tudom mi az Index, de eloszlatom az ez irányú feltételezéseket, miután kezdő politikusságom elején megismerkedtem ezzel a magazinnal.
Elsőfokon
2014. november 19. 8:43
Kiss László alkotmánybíró azért perelte be az Indexet, mert a portál tudósított az Ungváry Krisztián történész ellen indított személyiségi jogi peréről és annak strasbourgi végkifejletéről. Ungváry korábban arról írt, hogy Kiss a nyolcvanas években az állambiztonságnak dolgozott. Az Index elsőfokon megnyerte a pert.
2014. november 17. 11:28
Szily Laci esete tanulságosabb, mint első látásra hinnénk, ő ugyanis az akasztása előtt maga is hóhér volt. Ebből a valóság által írt drámából kiderül, hogy annak sincs mindig jellemformáló hatása, ha egy lincselésre hergelő publicista váratlanul karaktergyilkosság célpontjává válik.
2014. november 6. 12:16
Kétmillió forintos pénzjutalom és egy kisplasztika járt idén a Junior Prima Díj díjazottjainak. Többek között az átlátszós Oroszi Babett, az indexes Jenei Miklós és a portfolios Csiki Gergely vehette át a díjat.
2014. október 17. 10:20
Az Index újságírói maguk adták elő a nekik írt kommenteket, olvasói véleményeket. A videóval portál egyik újítására, az újságírók követésének lehetőségére akarták így felhívni a figyelmet.
Összefogás
2014. október 15. 11:24
Összefogott a hirdetések értékesítése érdekében az Origo Zrt., a CEMP és a Centrál Médiacsoport: a most létrehozott HOPPex elnevezésű közös hirdetési rendszer célja, hogy az internetes reklámbevételek minél nagyobb hányada kerüljön hazai szereplőkhöz.
2014. október 2. 13:38
Tekintettel arra, hogy most már kilenc éve médiával foglalkozom, saját médiavállalkozásaimon keresztül, kénytelen voltam megismerni a baloldal média trükkjeit, hazugságait.
2014. szeptember 25. 14:40
Jó ez az Index-cikk KGBéláról, persze. Bravó, tényleg érdekes volt. Ugyan melyik újságíró nem kapott még frankó dossziékat titkos forrásoktól? Ugye-ugye.
Trollfej nélkül is
2014. szeptember 24. 10:47
Az Index alkotmányjogi panasza alapján hozott keddi határozatában az Alkotmánybíróság kimondta: a rendőrökről intézkedés közben készített fotók nyilvánosságra hozásához nem szükséges előzetes hozzájárulás.
2014. augusztus 22. 19:15
Jó sok idő eltelt azóta, hogy abbahagytam az Origo főszerkesztését. Talán elég, hogy néhány bekezdésben megírjam, az én verzióm szerint mi történt 2011 és 2013 ősze között.
2014. augusztus 13. 12:11
Mi van, ha egy hoax-paródia az ellentétébe fordul át, és maga is hoax-szá válik, és a hülyeséget, a hiedelmet, a babonát kezdi terjeszteni a fogalmatlanabb emberek körében? Itt válik a játék, az irónia, a vicceskedés veszélyessé.
A bíróság szerint is vicces
2014. július 5. 10:27
A Készenléti Rendőrség Hivatala azért perelte be az Indexet, mert nem homályosítással, vagy kockásítással takarták ki a rendőrök arcát, ehelyett trollfejeket és dinoszauruszfejet montíroztak a képre. Az elsőfokú ítélet a portálnak adott igazat, mondván: betartotta a jogszabályokat és egyben véleményt is nyilvánított róluk.
2014. június 29. 15:20
Ha jól értjük, a Pécs Ma újság úgy látja, ha már a piacon nem tudja leverni a Dunántúli Naplót, akkor a saját lapjában kezdi el gyalázni a konkurenciát. Mindezt közpénzen.
2014. június 13. 15:24
Az igazságos közteherviselés ott kezdődne, ha az új adó az egy zsebbe befolyó reklámbevételek nagyságával lenne arányos – de erről szó sincs.
2014. június 5. 19:40
Tévécsatornák és internetes médiumok sötétítették el képernyőjüket csütörtök este 19.15 és 19.30 között, köztük a Mandiner is. Szerkesztőségünk álláspontja szerint a különadót sem a szektor mérete, sem nyereségessége, sem növekedési kilátásai nem indokolják.
Szimpátia
2014. június 3. 20:28
Szimpátiatüntetést szerveztek Budapesten az Origo leváltott főszerkesztője, Sáling Gergő mellett. A tüntetés az Origo székházánál kezdődött, majd a demonstrálók átvonultak a Kossuth térre. A tüntetésen többen fekete ruhát viseltek, és sajtószabadságot követeltek.
2014. június 3. 12:08
Ha a kormányzati érdekérvényesítés tényleg elérte a független sajtó személyi döntéseinek a szintjét, akkor a médiában mostantól senki nem lehet nyugodt.
Befolyás
2014. május 8. 7:06
Immár hetedik éve áll Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója a magyar média legbefolyásosabb embereit felvonultató lista élén. A Marketing & Média folyóirat által összeállított rangsoron a tavalyi jelentős médiaipari tulajdonosváltások csak kis mértékben éreztették hatásukat.
2014. május 5. 17:35
z átállás óta az Index2 valamivel jobban teljesít, mint annak idején a blogketrec, körülbelül 5 százalékos a növekedés, ami nem rossz, számításba véve, hogy mennyivel lejjebb került a Mindeközben miatt a blogtartalom.
2014. február 12. 16:21
Valójában azért gúnyolódnak, mert magyar népviseleti motívumról, mert hagyományokról, s mert valami értékesről van szó.
Centralizáció
2014. január 17. 12:45
„Komolyzenei szuperközpontot akar a kormány” – írja az Index. A cél az összehangolás és a takarékoskodás, ám a tervet épp az Opera és a Müpa kormány által kinevezett vezetői ellenzik a leginkább.
2013. december 25. 9:34
És még azt is megtudtuk róla, hogy korábban kidobóként is dolgozott éjszakai bárokban.
2013. december 12. 14:36
Az Index.hu jogtalanul, engedély nélkül, szerzői jogait tudatosan megsértve használta a közmédia felvételeit, amikor Antall József ún. „Elhallgatott” interjújának teljes felvételét sugározta.
2013. december 12. 12:12
Mi az, hogy az összevont, gigaméretű és gigaköltségvetésű közszolgálati médiaközpont nem ad oda két ilyen felvételt? Ki és milyen szempontok alapján dönti ezt el? Pofára megy?
2013. december 12. 9:49
Eltávolították a Kuruc.info plakátját a Budaörsi úti hirdetőtábláról. A portál olvasói telefonon zaklatják a plakátot kiszúró újságírót.
2013. október 24. 16:37
Most tudtam meg, hogy az Index több újságírója, köztük Bohus Péter és Szily László kukázásból és nyilvános wc-k takarításából tartják el magukat.
2013. október 15. 11:24
Kinek áll ez érdekében? Miért fektet be valaki százmilliókat a senyvedő magyar médiapiacon? A Vs.hu alternatív hírportálszerűségnek messze túl nagy lesz, reszkethet az Index meg az Origo.
2013. október 14. 11:23
Az pedig, hogy egy erősen kritikus, de mindvégig racionális nézőpontból elemződött újra a hazai politikai cselekvés, sok szereplőt szinte az őrületbe kergetett.
2013. október 4. 10:29
Péter távozása őrült sajtóvisszhangot és borzasztó spekulációkat indított – konkurenseink állítólag közös megbeszélésen tervezgették a széthulló Index piaci részesedésének felosztását.
2013. szeptember 11. 14:38
A kétezres évek elején csak mi írtunk érdekesen a magyar weben, de 2010-re már messze nem ez volt a helyzet.
2013. szeptember 7. 12:37
Hogyan főzzünk kezdő sörfőzőként american pale ale-t? Az Index a szerkesztőség épületében mutatja meg Németh Antal gerilla sörfőzővel egy többrészes sorozatban, mit lehet kihozni vízből sörélesztőből, malátából és komlóból.
2013. szeptember 6. 13:43
Az Index információ szerint kommandósok vitték el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöki főtanácsadóját, ezt követően pedig átkutatták a tavaly elhunyt Szalai Annamária korábbi bizalmasának irodáját.
2013. szeptember 5. 13:21
Te is írsz - az Indexen, a 444-en, a Cinken vagy épp máshol - s én is írok időnként ezt-azt. Bánt a féktelen és előre elhatározott pesszimizmusod.
2013. szeptember 2. 21:34
Miként simul egymáshoz az indián hagyományőrzés, és a kurucinfós fenyegetőzés?
2013. augusztus 21. 17:38
Az Index érdekes, színes, elegáns, liberális, kiegyensúlyozottságra törekvő portál.
2013. augusztus 17. 9:20
Elindult a Mandiner.
2013. augusztus 17. 0:50
Az blog alapítója tagadta, hogy MSZP-tagok lennének a szerzőgárdában, de elismerte, hogy kapnak témajavaslatokat Török Zsolttól.
2013. augusztus 1. 10:26
Jelenleg egy általános közéleti tartalomfolyam vagyunk, de tervezünk számos, az Eurológushoz hasonló szatelitoldalt indítani. Interjú.
2013. július 29. 19:15
Kedden az Index taxija egész nap a várost fogja járni, hogy ingyenesen szállítson utasokat, gyakorlatilag bárhová. Cserébe az internetes portál csak az utasok véleményére kíváncsi. Térképen lehet majd nyomon követni az ingyentaxi útvonalát.
2013. július 25. 10:38
Nos, ez a Diószeghy Sámuel utca fiúk, és nem a Balaton Sound, ahol a holland turisták lefotózás után hálából rozéfröccsre hívnak meg.
2013. június 28. 18:15
Én a kedves, ismeretlen fiatalokban sem bízok annyira 1989 óta, miattuk csak Mimi vécéjét láthatta az Indexen. Állítólag ez a lendületes, fiatal újságírás.
2013. június 25. 16:36
Az, hogy valakinek gyengébb a humora, mint a szárszói találkozó házigazdájának, nem ok semmilyen korlátozásra.
2013. június 25. 10:27
Ha a közszereplő formai jegyeit nézzük, akkor a már nyugdíjas Farkasházy Tivadar tekinthető magánembernek, a felesége viszont közszereplőnek.
2013. június 22. 18:32
Felmerül a kérdés, hogy a két, teljesen piaci alapon működő lap, a HVG és az Index miért állt be ilyen látványosan a baloldali médiumok sorába? Szerintem nem állt be.
2013. június 11. 8:30
Az Indexszel kapcsolatban a jobbra tolódás a baloldali sajtó egyik visszatérő toposzává vált, amin rengeteget nevettünk, és sok nyilvános tréfát is csináltunk belőle.
2013. június 10. 8:42
A Véleményvezér formátumát átalakítjuk: lényegesen több számot és képet, és kevesebb betűt fogunk használni.
2013. június 7. 8:04
Éppen itt volna az ideje, mind a 444-nek, mind az Indexnek utánamenni a fiatal tehetségeknek, és csinálni egy vérfrissítést, ahelyett, hogy fehér alapon fehér betűkkel írnának egymásnak szerelmes üzeneteket.
2013. április 25. 9:08
Elemi erejűnek bizonyuló publicisztikai írást közöltünk Publius Hungaricus álnév alatt, amelynek hatásai a mai közéletben is világosan kimutathatók.
2013. április 16. 19:09
Uj Péter ilyen gyermekien naiv ember?
2013. április 9. 10:58
A „zorbán”-paranoiában az Index mára odáig jutott, hogy a nácik szabadságjogaiért aggódik.
2013. április 4. 21:39
Nincs miért tagadni: öröm, hogy foglalkoznak velünk.
2013. április 3. 10:39
Soros György? Bajnai Gordon? A Wallis? Vajon ki pénzeli Uj Péter új oldalát?
2013. április 2. 15:33
Nem hiszem, hogy van ember, aki komolyan gondolhatja, hogy az elmúlt években bármiféle nyomás érezhető volt az Indexen, amit éppen ezért szokás időről időre jobbról is meg balról is ekézni.
2013. április 2. 15:32
Az is kiderül, hogy nincs olyan téma, amit az Index ne írhatna meg! Az utóbbi évek legoptimistább magyar sajtóinterjúja azzal ér véget, hogy Dudás még legalább öt évet töltene a főszerkesztői székben.
2013. április 2. 9:51
Innen nézve nem sok kockázatot látok abban, hogy azt írjam: 2006 volt az Index legsűrűbb éve.
2013. március 20. 11:14
Ki szokott egy-egy ilyet kitölteni? Akit érdekelnek az ilyen felmérések, akik amúgy is aktívak, és van is rá idejük.
2013. március 19. 11:34
Nézzük azt a részét a friss indexes felmérésnek, ami új és érdekes információt jelent.
2013. március 12. 17:15
Otthagyja az Indexet Haszán Zoltán főszerkesztő-helyettes, Plankó Gergő és Tamás Bence Gáspár, az Indexvideó riporterei, illetve további három újságíró – értesült a Kreatív Online.
2013. március 8. 12:36
Az Index-Véleményvezér páros meg húzza le magát a WC-n.
2013. március 7. 18:07
Kétségtelenül óriási bravúr, hogy a sok primadonna, öntörvényű médiarocker és más online csepűrágó produktumából éveken át sikerült valami online hírlapfélét előállítani és ez elsősorban a mindenkori háttéremberek érdeme.
2013. március 6. 14:55
A Kreatív Online értesülései szerint Dudás Gergely lehet az Index új főszerkesztője.
2013. március 4. 8:58
Gyurcsány Ferenc 2005. november 14-én egy csak róla szóló, de semmi érdemi információt nem közlő Index-címlapot kapott, huszonvalahány csak róla szóló vicces írással.
2013. március 1. 18:11
A Kreatív értesülései szerint távozik az Indextől, egyúttal csatlakozik Uj Péter hamarosan induló híroldalához Magyari Péter.
2013. február 27. 11:57
A judeánus villany-magazin zsournaliszta-karthotekje ugyanis úgy rikkant: a redactor directórium tisztjét továbbra is ama „Mészáros Zsófi” nevezetű oktalan-beczézett fehérnép látja el.
2013. február 25. 14:25
Most lesz jó online elemzőnek lenni, őrült jókat lehet okoskodni arról, hogy mekkora esélye van egy új híroldalnak, meg hogy mi lesz az Indexszel.
2013. február 23. 9:32
Azt írja Szily Laci, hogy az Index már nem lesz ugyanaz, mint volt. Én azt mondom, az egész hazai internet nem lesz már ugyanaz, mint volt.
2013. február 22. 14:23
Nem is a nagyrészt Mészáros Zsófit méltató közlemény ad okot komoly aggodalomra, hanem az a fotó, amivel a főszerkesztő távozásáról szóló hírt illusztrálták.
2013. február 22. 12:35
Búbánatos kalaplengetés az előtt a csodálatos közösségi teljesítmény előtt, ami az Index, és amiben két embernek, Mészáros Zsófinak és Uj Péternek mindenkinél nagyobb szerepe volt.
2013. február 22. 12:10
A Kreatív Online információi szerint lemondott Mészáros Zsófi, az Index főszerkesztője.
2013. február 11. 8:48
Az MSZP-t az küldte a padlóra, hogy a pártvezetés végtelenül ostoba stratégiát eszelt ki a helyzet kezelésére. A láthatóan nem ebben a világban élő elitgárda teljes erővel letámadta az Indexet.
2013. január 19. 9:22
A 2012-es Facebook lájkok, ajánlások, megosztások, kommentek, mennyiség és a cikkek tartalma szerint rangsorolta a vezető magyar hírportálokat az Imedia, Magyarország vezető üzleti médiafigyelője és a SocialTimes.hu.
2013. január 17. 10:23
El sem tudom képzelni, hogy és miért írtak ennyit darabra a hvg-nél, valami bugra vagy trükkre gyanakodtam.
2013. január 14. 8:17
A Totalcar induló szerkesztősége roppant ambíciókkal kezdett: megreformálni a magyar autós újságírást, ez volt a cél, és nem kevesebb.
2013. január 8. 18:33
Szó sincs itt tartalomgondozásról, az Index nem előre, hanem visszafele tett egy lépést.
2013. január 7. 21:48
Az Index 2 nem blog.hu címlap. Ez az oldal fejlécében is benne foglaltatik: közösségi média válogatás, ami mindent szemléz, amit jónak talál.
2013. január 7. 8:19
Ebben a nézetben ugyanannyi bevétele tud keletkezni a bloggernek, mint a hagyományosban, illetve annyival még több, amennyivel több olvasót lehet így elérni.
2013. január 7. 8:11
A blog.hu-s bloggerek veszíteni fognak, hiszen postjaikat anélkül is el lehet olvasni az Index2-n, hogy ellátogattunk volna a blogjukra.
2012. december 24. 9:05
A valódi civil tartalmak (nem Békemenet!) kedvelőinek, a kiegyensúlyozott média nevében.
Mínusz tíz fokon
2012. december 14. 16:12
Strasbourg vagy a kommentelés betiltása a két opció, ha nem tanulja meg a társadalom, hogy nem kell minden beszóláson megsértődni – mondta Nádori Péter a keddi, kommentekről szóló konferencián. Bodolai László, az Index ügyvédjének előadásából kiderült, hogy a bíróságok mindig a legkönnyebb utat választják, és bárki lehet felelős, akit beleírnak a keresetlevélbe. Koltay András előadásából kiderült: a médiatörvénynek nincs dolga a kommentekkel.
2012. december 10. 9:08
Kóka a vártnál sokkal kellemesebb tárgyalópartnernek bizonyult, tulajdonképp azt lehet mondani, hogy az Index őszinte rajongójaként abszolút fontos prioritásnak tartotta, hogy a lapot megmentsük.
2012. november 30. 12:14
A zIndexet olvassa, meg a zOrigót, és aztán azt a blogot, amelyet ott tolnak bele a pofájába. Igen, ez is igaz, a hülye nép is hibás.
2012. november 24. 7:38
Láthatóan innentől az Indexes technikai csapat után (Keki, Etele, Eszpee, Pozsi, Kozma Jocó) az újságírók számára is „pálya” a Gawker. Orosz és Szily már ott van, szerintem Bede is ott fog kikötni, de TBG is esélyes.
2012. november 24. 6:31
2000-es indexesek talán ha hárman vagyunk még Zsófival, Dave-vel. Hát, basszus, ez rossz.
2012. november 23. 11:13
Ma van az utolsó munkanapom az Indexben.
2012. november 13. 12:32
Az Index korábbi főszerkesztője is segíti majd az Origo átalakítását, de a portál továbbra sem akar új Indexszé válni – közölte kedden az Origo szerkesztőségével Gazda Albert a hvg.hu információi szerint.
2012. november 5. 8:14
A 2000-es évbe szinte remény nélkül szaladtunk bele, mégis győztünk, 2001-et viszont nagy reményekkel kezdtük, és majdnem belepusztultunk. Miközben végig ugyanazt csináltuk, a világ megváltozott körülöttünk.
2012. október 31. 14:56
Még az is lehet, hogy 2013 végére egy friss, az eredetihez már csak nyomokban hasonlító új Indexet fogunk nézegetni a reggeli kávé mellett.
2012. október 24. 21:04
A Főszerkesztők Fóruma a fizikai erőszak minden formáját elutasítja. Elítéljük a munkáját végző újságíró bántalmazását és támogatjuk az Index szerkesztőségének szándékát, hogy büntetőfeljelentést tegyen az ügyben.
2012. október 24. 14:40
Október 23-án megütötték az index.hu munkatársát Budapesten. A tudósító orvoshoz ment, aki megállapította, hogy eltört az orrcsontja. Az újságíró feljelentést tett.
2012. október 16. 1:14
Ez lenne hát a hazai közéleti blogszféra? És mindezt a párthátszél, a dilettantizmus, az újságírás és a blogolás nemlétező határmezsgyéjén bénán egyensúlyozó hávégéponthun kell napvilágra hozni?
2012. október 9. 10:12
Több ezer pályázó jelentkezett az NMHH és partnerei által kialakítandó médiaértés-oktató központ névpályázatára. A legjobbakról a közönség dönthet a projekt honlapján.
2012. október 8. 7:33
A 2000-es év második felét annak rendeltük alá, hogy előkészítsük az Index.hu Részvénytársaság tőzsdei bevezetését.
2012. szeptember 9. 8:06
Minden adott volt tehát egy embertelen nagy pofára eséshez - mi viszont, a dolgok sűrűjében a negatív tényezőket szinte észre sem vettük, és duplázott erővel, szinte transzban rohantunk bele 2000-be.
2012. augusztus 9. 18:33
Az Index generátora random ákosizmus minden mennyiségben, furcsa indiánoktól a lángoló virágokon és a dühös tenyereken át a vak reszketésig.
2012. augusztus 5. 21:46
A Sziget mínusz kettedik napján átadták a VOLTfolió szakmai média elismerés közönségdíjait. A médiumok közül HVG, az Index, a Zene.hu, a műsorok közül az On the Spot került ki győztesként. Újságíró kategóriában Szabó Zoltán, a rádiós műsorvezetők között Horváth Gergely, a televíziósok kategóriájában pedig Gundel-Takács Gábor nyert.
2012. augusztus 3. 8:52
Úgy döntöttünk, hogy az Indexnek főszerkesztője (később kiderült: egyelőre) nem lesz, Péter a mindennapi hírszolgáltatást viszi tovább, én pedig minden mást.
2012. augusztus 1. 11:12
Nem igaz, hogy irreálisan magas árat kér az olimpiai felvételekért a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) – olvasható a cég az MTI-hez kedden eljuttatott, az Index hírportál cikkére reagáló közleményében.
2012. július 17. 14:10
A Riszpekt Ház nézettsége pedig azt mutatja, hogy az embereket igenis érdekli a politika, ha nem szárazan és unalmasan beszélnek róla.
2012. július 10. 10:35
Vajon kit érdekel, milyen gondokkal kellett megküzdenie a 90-es évek a évek közepén az első, kísérleti hobbi-tartalomszolgáltatónak? Engem biztosan.
2012. június 13. 10:13
A magyar nemzeti sajátosságnak tartott pesszimizmus csak a Klubrádióból tört elő, a pohár félig tele volt a többi újságnál.
2012. május 26. 14:47
Az alábbi néhány pontban kizárólag a jelentés tényszerűen hamis állításaira, illetve az erősen vitatható ténybeli alapokon nyugvó véleményekre reflektálunk.
2012. május 14. 7:07
A Matáv ellen vezetett kommunikációs offenzíva ügyében Bodoky kérlelhetetlen volt, míg Nyírő méltányolta Straubék erőfeszítéseit - ideértve azt is, hogy az Internetto állandó hirdetőjévé váltak.
2012. május 12. 8:38
Egy 4-5 perces YouTube videó nem túl nagy felbontásban is 7-10MB; kérdés, hogy 2.000 Ft mennyire nevezhető tisztességes árnak egyetlen videó megtekintéséért.
2012. május 10. 18:07
A magyar médiásnak a száradó piacon szívja a vérét egy sor cég, amelyik beáll az értékláncba kisebb-nagyobb hozzáadott értékkel vagy anélkül.
2012. április 27. 6:12
A kattintás alapján történő banner vásárlás valójában nem hatékonysági kérdés, egész egyszerűen csak egy olyan árazás, amelynek keretében sokkal olcsóbban lehet megjelenést venni.
Hús
2012. április 17. 15:21
„Eddig hiába termett egyszerre tíz növény, különféle korlátok miatt nem tudtunk annyi mindennel foglalkozni, amennyivel szerettünk volna” – mondta Péter Anna, a Táfelspicc rovatvezetője annak kapcsán, hogy a Malackaraj elköltözött a blog.hu felületéről. Az egyik legnépszerűbb gasztroblog az [origo] magazinjaként folytatja munkáját.
2012. április 6. 8:38
Kezdtük megérezni az online újságíróságot: minden, amit csináltunk, azonnali hatást keltett, mintha csak tévében, rádióban dolgoztunk volna, és ez komoly előny volt a negyedévente kinyomott CD-ROM-mal szemben.
User
2012. március 23. 14:02
Már nem feltétlenül a netfüggő kockák terjesztik a legújabb internetes platformokat, azok egyre inkább alulról törnek fel. Magyarországon ugyanakkor a Twitter például sohasem tudott igazán berobbanni, a Tumblr-en viszont sohasem megy le a nap - erről beszélgettek a magyar internet ősatyái, Uj Péter, Gerényi Gábor, Barczi Imre, és Nemes Dániel a Web 2.0 Symposiumon. A Mandiner.média beszámolója.

összesen: 223 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő utolsó