Hír TV

2017. május 30. 8:53
Tényleg minden irónia nélkül mondom, hogy kerekebb lenne a világ, ha fideszes politikusok is jönnének hozzánk. Interjú.
2017. május 19. 10:30
A miniszter szerint mivel Simicska Lajos nemtelenül támadta Orbán Viktort, ezért elvi kérdésnek tartja, hogy nem nyilatkozik a Simicska tulajdonában lévő médiumoknak.
2017. május 18. 21:55
Nem tudom, hogy utólag miként fogja értékelni a Momentum azt a lépését, hogy besétáltak az Origo szerkesztőségébe.
2017. március 14. 18:21
Az Egyenesen Kálmán Olgával túlságosan is ismerős, riportalanytól függően ugyanazt az álnaívát vagy smasszert látjuk, mint korábban. A megújulás hiányát lassan már erényként is felfoghatjuk.
2017. március 13. 17:28
Nincs kivételezés se Vonával, se mással. És, hogy ki hogyan szerepel majd 2018-ban, azt nem tudom, mindenesetre a választásig hátralévő másfél évben azon leszek, hogy kiderítsem, mennyi van még ebben a rendszerben. Interjú.
2017. február 22. 13:54
Én korábban és most is azt mérlegeltem szakmai szempontból, hogy ki lesz ott. Nem azt, hogy ki a tulaj, ahogy az ATV-nél sem érdekelt, hogy a Hit Gyülekezete a tulajdonos. Interjú.
2017. február 8. 9:53
A Hír TV a következő években is meghatározó, politikai és médiapiaci szempontból is megkerülhetetlen tényezője lesz a magyarországi hírtelevíziózásnak, ahol továbbra is szót kaphat minden véleményformáló erő és minden fontos hír elhangozhat.
Per
2017. január 25. 10:15
Pert nyert a Hír TV a PR-Telecommal szemben: a bíróság kötelezte a kábalszolgáltatót, hogy azonnal tegye vissza kínálatába a hírcsatornát.
Orgánum
2017. január 9. 8:06
Tudták, hogy Gajdics Ottó volt a főiskola utolsó KISZ-titkára Nyíregyházán? Hát azt, hogy egy vérző gyerekkéznek köszönheti médiakarrierjét? Hogy egyáltalán nem haragszik Simicska Lajosra, sőt, zseninek tartja? A kormánypárti média egyik fő tartóoszlopával, a Magyar Idők és a Karc FM főszerkesztőjével beszélgettünk, hogy megtudjuk, ki is az ember, akiből tévészereplései alatt leginkább a vértolulás látszik. Ezt egyébként kikéri magának. „Ilyen az orgánumom.”
2016. december 22. 18:42
Milyen hatást váltana ki az ATV balliberális törzsnéző gárdájából Bayer Zsoca barátom?
2016. december 21. 22:27
Rónai Egont is megkereste Simicska Lajos azzal, hogy szerződjön a Hír TV-hez, de marad az ATV-nél – értesült a Mandiner. Rónai nem kommentálta az értesülést.
2016. december 21. 19:13
Most már tudjuk, mi várható a 2018-as választások előtt. A nemzeti oldalt ostorozó „pöröly” áldásos tevékenységét a Hír TV-ben folytatja Alindával együtt.
2016. december 10. 12:11
3,4 milliárd vissza nem térítendő állami támogatást kapott a PR-Telecom, az a szigethalmi székhelyű szolgáltató, amely december elsején bejelentette: januártól kiveszi csomagjából többek között a Hír TV-t is, és inkább a Vajna-tévéket meg pornót sugároz.
2016. november 5. 12:42
Gyalázatosnak tartom, hogy a ma is tőkeerős baloldali vállalkozók közül egy sem volt, aki annak idején a Magyar Hírlapot vagy most a Népszabadságot meg akarta volna menteni. Interjú.
2016. október 29. 15:57
Pukli most azt mondja, „nem egészen az jött le, ami elhangzott”. Csakhogy Pukli István nem csupán látta a cikket, hanem módosításokat is kért, számszerűen tízet, mutatja még most is a szövegszerkesztő. Az összeset elfogadtam, ő pedig úgy négyszer is megköszönte.
Médialavina
2016. október 28. 8:25
Mi és miért történik a magyar sajtópiacon, és mi jöhet a jövőben? Többek között erről vitáztak a Millenium Intézet konferenciáján, amelyen D. Bányász Gergő (Hír TV), Pető Péter (Népszabadság), Gál J. Zoltán (Vasárnapi Hírek) és Rajcsányi Gellért (Mandiner) vettek részt. Tudósításunk.
Semmi sem elképzelhetetlen
2016. október 21. 19:29
Nem erősítette meg, de nem is cáfolta Mészáros Lőrinc a Hír TV-nek, hogy az érdekeltségébe kerülhet a Népszabadságot is kiadó Mediaworks. A felcsúti polgármester azt mondta: semmi sem elképzelhetetlen.
2016. október 14. 13:16
Újabb szintre lépett a hazai szabad sajtó korlátozása, a miniszterelnök szokásos pénteki interjújáról készült hanganyagot az MTVA nem bocsájtja többé a Hír TV rendelkezésére.
2016. október 12. 11:15
Szerkesztőségi közleményben ajánlotta fel a Magyar Nemzet, a Hír Televízió és a Lánchíd Rádió, hogy ha erre igény van, akkor szívesen teret adnak a Népszabadság azon cikkeinek és írásainak, amelyek a lap felfüggesztése miatt nem jelenhetnek meg.
2016. szeptember 21. 7:51
A TEK-vezető Hajdu Jánost kérdezte volna a Hír TV riportere a letelepedési kötvényekkel kapcsolatban: Hajdu először nem volt hajlandó válaszolni, aztán inkább elrángatták onnan a riportert.
2016. augusztus 30. 8:23
Várhatóan ma hirdeti ki elsőfokú ítéletét a terrorcselekménnyel vádolt Budaházy György és társai perében a Fővárosi Törvényszék. A vád szerint a Budaházy György által létrehozott Magyarok Nyilai elnevezésű terrorszervezet 2007 és 2009 között erőszakos cselekményekkel próbálta megváltoztatni a kormánypártok politikáját és félelmet kelteni a lakosság egyes csoportjaiban.
2016. június 15. 21:01
Simicska az index bekebelezésével folytatja, amit elkezdett. Építi Vona Gábor pártját.
2016. június 15. 9:23
Ha az Indexhez tényleg hozzáférése lehet a Fidesz korábbi nagyvállalkozójának, akkor az megmagyarázza azt is, miért engedi el könnyű kézzel nagy elérésű tömegmédiáit.
2016. május 31. 12:22
A Hír TV-ben szerkesztőként, a Magyar Nemzet Magazinban pedig újságíróként dolgozik a jövőben a VS-botrány után a portáltól távozó Kósa András. A korábban a Hírszerzőnél és a hvg.hu-nál dolgozó, elemző műsorokban gyakorta feltűnő újságíró a Mandinernek annyit mond: „Kaptam a Hír TV-től és a Magyar Nemzet hétvégi magazinjától egy ajánlatot. Ismerem mindkét csapatot korábbról, így mindkettőre nyugodtan mondtam igent”.
2016. május 20. 22:00
A Hír TV-nek nem tudok nyilatkozni, nagyon sajnálom.
Blogpiac
2016. április 20. 9:25
A VS által közölt 2013-as Századvég-elemzés szerint a jobboldali sajtó teljes lemaradásban van a blogpiacon, ugyanis az Index, az Origo, a HVG és a Népszabadság irányítja a fontosabb blogszolgáltatókat. A magyarországi blogvilágot egyébként nemzetközi összevetésben agresszívnek, párpolitikai szemléletűnek és személyeskedőnek írja le a politikakutató cég – közölte a Századvég anyagait kutató VS.
2016. március 11. 17:45
Március 15-én lesz egy éves a megújult M1. A közszolgálati hírcsatorna indulását és működését számos kritika érte, ugyanakkor a megfogalmazott negatív vélekedések többsége megdőlni látszik az elmúlt egy adatait vizsgálva.
2016. február 25. 19:33
Ha valaki nem Orbán híve, akkor az én vagyok, de pont ennyire biztos, hogy ez az utolsó olyan téma, ahol elmúltötévezni lehet.
2016. február 19. 12:49
Leírhatatlan a szabadság a Hír TV-nél. Senki nem szól egy szót sem, senki nem küld emailt, sms-t, nem hívogatnak telefonon, tehát számonkérés sincsen. Interjú.
2016. február 14. 12:30
Gondoltad volna, hogy a Hír TV valaha élőben közvetíti Gyurcsány Ferenc beszédét? Tegnap ez is megtörtént!
2016. február 10. 7:43
A Nemzet olvasása – egyelőre – hivatalosan nincs tiltva, de a nemzeti együttműködés rendszerében azért számon tartják, hogy ki vetemedik rá.
2016. február 6. 12:33
A kormányzati kommunikációért felelős illetékesek mondták meg, mi a heti aktuális pártüzenet, mire készüljünk, mit kell a műsorokba ágyazni, kit hívjunk meg, ki milyen ügyben nyilatkozzon, hol és mit hangsúlyozzunk. Interjú.
Mással kell jóban lenni
2015. október 8. 18:28
Tarr Péter, a Hír TV vezérigazgató-helyettese azt nyilatkozta a Kreatívnak, hogy korábban a kormány kommunikációjáért felelős emberek heti rendszerességgel jártak be eligazítani a vezérkart. Giró-Szász András ezt visszautasította, Lázár János viszont finomabban fogalmazott: szerinte ha volt is ilyen, az a tulajdonos utasítására történt.
2015. október 7. 14:29
Az értekezleteken elmondtam mindenkinek, hogy felejtsék el az öncenzúrát, a régi reflexeket, és próbáljanak meg szabad, független újságíróként viselkedni. Interjú.
2015. október 2. 17:20
Ha most Simicskának van egy olyan szándéka, hogy az elmúlt időszakot kompenzálva például segítse a NER-en kívüliek munkáját, akkor hurrá. Interjú.
A kérdező
2015. szeptember 19. 11:28
„Irigylem azokat, akik mernek határozottat állítani, de én inkább megmaradok a kérdező szerepében” – mondja a Mandinernek Veiszer Alinda televíziós újságíró, aki hosszú szünet után a Hír TV-n jelentkezik hétfőtől állandó műsorral. Szerinte a kollégákat teljesítményük, nem pedig a médium tulajdonosa alapján kell megítélni. Veiszer Alinda ott volt Szíriában, amikor kitört a forradalom, és embertelennek tartja a „migráns” kifejezést, bár beszélgetésünk alatt is véletlenül ezt a szót használta. Megtudjuk azt is, milyen jól járt a nevével, amely egyébként új műsorának címe is lesz. Interjúnk.
Médiamigráció
2015. szeptember 16. 17:52
Simicska Lajos februári gecizéséről nincs jó véleménye a Hír TV-hez szerződött Szöllősi Györgyinek, de mint a Mandinernek elmondja, régi-új munkahelyén megvan a szabadsága, hogy akár erről is nyíltan beszéljen. A műsorvezető nagy hibának tartja, ha politikusok bojkottálnak egy csatornát, ám szerinte a Hír TV így is hamarosan az ország legjobb tévéje lesz. Szöllősi hétfőtől vezet majd politikai háttérműsort a csatornán, ám most azt is elárulja, mivel gyakoroltak rá finom nyomást előző munkahelyén, a köztévénél. Interjúnk.
2015. szeptember 14. 16:16
Veiszer Alinda, az MTV egykori munkatársa a Hír TV-n kap saját műsort. A heti négy alkalommal jelentkező műsor első adást szeptember 21-én láthatják majd a nézők. Veiszer Alinda mellett Szöllősi Györgyi, Reisz András és Kovács Kokó István is a csatorna munkatársa lesz.
Ilyen az új
2015. szeptember 1. 9:09
Konzervatív közéleti napilap, húsz oldal, 180 forint. Kicsit keresni kellett az Astoria újságosánál az új kormányközeli napilapot, az újságos se nagyon tudta, miről van szó, végül a Nemzeti Sport alatt, a hirdetési újságok között, messze a közéleti napilapoktól ráleltünk a Magyar Időkre.
2015. augusztus 3. 20:15
Most komolyan, miért nem lehet ilyen egyenesen beszélni, választott tisztviselőként?
2015. június 4. 11:38
Amikor nem adnak nekünk interjút, akkor nem nekünk nem adnak interjút, hanem a tisztelt választóik azon rétegét nem tisztelik, akik dacolva minden támadással maguk mögött álltak az utóbbi 5-10 évben.
2015. május 27. 17:23
Igen, szabad vagyok, mert a munkaadóm többé nem fenyeget kirúgással, ha nem akarok leleplező anyagokat gyártani Orbán Ráhelről, és nem kell napirenden tartanom Orbán Viktor nem létező ügynökügyét, ha tudom, hogy az egész csak egy pitiáner bosszú.
2015. május 19. 13:11
Ugyan eddig inkább a Hír Tv-től mentek át szakemberek a köztévébe, most megtörte a trendet az MTVA munkatársa, D. Bányász Gergő, aki a Hír Tv-nél folytatja, belpolitikai főszerkesztőként – tudta meg a Válasz.hu
2015. május 13. 8:30
Csintalan Sándor szerint a jobboldali médiumok éléről lelkiismereti okokból távozó vezetők korábban hónapokig azt szajkózták, hogy „Orbán egy orosz kém”. Bayer Zsolttal vitáztak az Echo-n.
2015. május 11. 19:33
Amikor ők bajtársiasságról beszélnek, az alatt valójában kritizálhatatlanságot és szervilizmust értenek. Azt várnák, hogy a kritikus jobbos inkább fordítsa el a fejét.
2015. május 7. 19:04
Sajnálja, hogy nem tud eleget tenni tájékoztatási kötelezettségének, de egy becsületbeli ügy miatt nem nyilatkozik a Hír TV-nek Balog Zoltán. Az emberierőforrás-miniszter azon kapta fel a vizet, hogy Simicska Lajos nekitámadt Orbán Viktornak.
2015. április 28. 17:22
Azt feltételezitek, hogy egy háttérzajos környezetben, távoli beszélgetés vételére alkalmatlan mikrofonnal, fémlappal letakart optikán keresztül próbált meg felvételt készíteni a háttal álló Orbán Viktorról a ravasz HírTV?
2015. április 21. 9:33
Csak a vak és süket nem látja, hogy elvesztetted a valósággal a kapcsolatot. Nem hallgatod a rádiót, nem nézel tv-t, nem olvasod a Nemzetet. Bántó és sértő módon alázod a kollégáimat. Eszed?
2015. április 18. 16:26
Gyurcsány kottájából játszik a Fidesz – legalábbis a Magyar Nemzet szerint. Egy cikkben sorra vették, hogy az utóbbi időszakban hányszor ütköztek falakba a kormányzat részéről. Azt írják: ilyen utoljára a szocialista kormányok idején történt velük.
2015. április 17. 7:30
Mint a televízió felelős szerkesztője ezúton ki- és bejelentem, büntetőjogi felelősségem teljes tudatában, hogy Lázár János nem csak cinikus, hanem egy hazug politikus.
2015. április 14. 16:25
Teljesen világos, hogy a magyar hatóságok (pontosabban vélhetően a magyar kormány) szándékosan döntöttek úgy, hogy nem „érik tetten” Kovács Béla EP képviselőt. Azon egyszerű oknál fogva nem érték őt „in flagranti delicto”, mert nem volt semmiféle delictum (bűncselekmény).
2015. április 12. 22:16
Meg szeretnénk újítani az N1TV-t, és Magyarországon elsőként beindítani egy olyan internetes televíziót, amely nemcsak videóriportokat közöl, hanem valóban televízióként működik.
Mocskolódó blogok
2015. március 25. 20:29
Magyarországon egyre inkább „pártos sajtó” működik, a közmédia feladata pedig az objektivitás és a kormány álláspontjának közvetítése Kövér László szerint. Az Országgyűlés elnöke egy rádióinterjúban leszögezte: nem Simicska Lajos az első számú szereplő. Kövér szerint a blogok a „mocskolódás szabadságát” képviselik, a Népszava pedig revolverlap.
2015. március 20. 11:46
Miért kell megalázott helyzetből hűséget esküdni, és felhívni a Párt figyelmét arra, hogy ők nem ellenzékiek?
2015. március 19. 13:44
Hat évvel ezelőtt politikai döntés született a Széles Gábor-féle médiacsoport (Magyar Hírlap, Echo TV) ellen. Széles nem üzent, nem nyilatkozgatott trágárul Gyurcsány Ferencről, nem hirdetett háborút ellene.
2015. március 18. 7:54
Mindazoknak, akik szerint a kritika csak méltánytalan lehet, ajánlom, hogy tegyék fel maguknak a kérdést: kik azok, akikhez a közkeletű vélekedés alapján úgy viszonyulunk, hogy róluk már csak jót vagy semmit.
2015. március 17. 12:31
A mindennapokban már érződött a Fidesz-bojkott előszele: az utolsó fajsúlyos kormánypárti politikus Szijjártó Péter volt a tévé képernyőjén múlt héten, a többiek folyamatosan mondták le a részvételüket – mondják Hír Tv-s forrásaink. A bojkott és Kövér László Magyar Hírlap-interjúja lehet az oka Rákóczi Péter hírfőszerkesztő távozásának is.
2015. március 17. 11:01
A Válasz.hu értesülései szerint távozik a Hír TV-től Rákóczi Péter, az adó egyik alapembere, ugyanakkor a lépésnek nincs köze a közelmúlt Hír TV-s, Magyar Nemzetes felmondásaihoz. Viszont a fideszes bojkott tényleg szinte ellehetetleníti a munkát a hírműsorok készítésében a portál információi szerint.
Ellenzéki média
2015. március 17. 8:31
A Fidesz-frakció hétfői zárt ülésén Rogán Antal ismertette Kövér László Magyar Hírlapban megjelent interjúját, melyben a házelnök ellenzéki médiának minősítette a Magyar Nemzetet és a Hír TV-t – írja a Népszabadság. A lap szerint az ülésen azt ajánlották a fideszeseknek, hogy ne nyilatkozzanak ennek a két médiumnak.
2015. március 16. 15:56
Fel voltam készülve arra, hogy apróbb hibáinkat felnagyítják majd, de ez azért van, mert súlya van annak, amit csinálunk, szem előtt vagyunk, néznek bennünket. Interjú.
2015. március 16. 13:24
Arra nem gondol Kövér László, hogy a jobbos választó esetleg nem saját magát, hanem a Fideszt látja szellemi, globális és belpolitikai orientációs zavarban?
Zaj
2015. március 16. 7:02
Kövér László megállapítása rosszindulatról, az elmúlt évtizedekre jellemző beidegződésről, de leginkább a helyzet teljes félreértéséről tanúskodik.
2015. március 4. 14:05
A reklámadó, hasonlóan a 2010-es kormányváltás után hozott médiatörvényekhez, az Orbán-kormány autoriter hatalmi törekvéseit szolgálja.
2015. február 28. 7:16
Nekem a rádiócskádban azt mondták, nem beszélhetek a leisztingertamásról, mert minden évben elkölt a cégcsoportnál pár százast reklámra...
2015. február 26. 11:04
Csak a korhatár-besorolás miatt marasztalta el a méditanács a Hír TV-t a Maksa-üggyel kapcsolatban, de a testület szerint nem sérült az emberi méltóság azzal, hogy Maksa Zoltán a nemi erőszakkal viccelt a csatorna szilveszteri műsorában.
2015. február 26. 9:42
Páratlanul kigondolt és központi szervezettségű volt az elmúlt években a Simicska által működtetett kormánypárti médiabirodalom – mondta Bátorfy Attila, a kreatív újságírója Friderikusz Sándor műsorában.
2015. február 25. 20:08
Elismerte a Célpont stábjával való beszélgetés közben Simicska Lajos, hogy fordulatot várt a médiacsoportja vezetőitől – írja a PestiSrácok, ami szerint a műsor készítőivel tárgyaló vállalkozó keresetlen szavak kíséretében vette tudomásul, hogy végül felmondtak neki.
2015. február 25. 9:59
A Hír TV oknyomozó műsorának stábja szánkóval a kézben üzent Simicskának: szerintük „Orbán nem geci”, ezért felmondanak.
2015. február 23. 21:53
A győztes előtt a szónoki pulpituson mindössze három tévétársaság – az ATV, az RTL és a Hír tévé – mikrofonja árválkodott.
Lemondott az elnökségről
2015. február 17. 13:58
A Magyar Nemzeti internetes oldalán megjelent közleményből kiderül: Simicska Lajos február 16-i hatállyal lemondott a Hír TV-ben betöltött igazgatósági tagságáról és a TV elnöke Fonyó Károly lett. Fonyó cége egyúttal részesedést szerzett a Lánchíd Rádióban és a Magyar Nemzet kiadójában is.
Vállalhatatlan fordulat
2015. február 10. 13:00
A Pesti Srácok úgy értesült, egymás után szüntetik meg munkaviszonyukat a HírTV műsorvezetői, köztük Kovács Andrea, a csatorna egyik emblematikus arca is. A dolgozók rendkívüli felmondással kívánnak távozni, annak jogi alapját a csatorna „180 fokos fordulatában” látják. Felmondásuk jogi szempontból is nehéz helyzetet teremthet.
2015. február 7. 16:31
Csintalan marad a Lánchíd Rádiónál, mert nincs oka másként tenni. Csintalan szerint „Simicska Lajos nem egy hülye. Konzervatív ember, akinek nagyon erős értékrendje van”.
2015. február 7. 10:17
Megengedhetetlen számomra, hogy azok a jobboldali médiások, akik most bizonytalannak érzik a jövőjüket, azokon ne segítenénk.
2015. február 6. 19:28
Ha az Simicska terve, hogy átállítja a médiabirodalmát baloldalra, az nem fog menni. Olyan média nincs, hogy középen állunk hírben.
2015. február 6. 19:20
Az RTL Híradónak Simicska Lajos elmondta: ő egy dzsungelharcos, aki egész életében háborúzott, és érti, hogy miért mondott le a médiabirodalmának vezetése.
2015. február 6. 18:22
Simicska Lajos kinevezte a Hír TV, a Magyar Nemzet, és a Lánchíd Rádió új ügyvezetőjét és főszerkesztőjét, miután péntek délben lelkiismereti okokra hivatkozva a több korábbi vezető felmondott. A Hír TV-t működtető társaság elnöke maga Simicska Lajos lesz.
Nem szabad leírni
2015. február 6. 17:40
A Simicska médiabirodalmából távozó egyik vezető azt mondta a hvg.hu-nak: igaz, hogy Simicskát meglepetésként érte a felmondás, de azért nem szabad őt leírni. Simicska azt kérhette a médiumok munkatársaitól, hogy személyesen Orbán Viktort kezdjék támadni.
2015. február 6. 16:38
Tehát megtörtént és a Fidesz nem szemből, egyenesen ment neki a Közgép vezérnek, hanem hátulról támadták meg. Sok mindent elmond ez a rendszerről, a kormányról és lemondottakról.
2015. február 6. 16:21
Gajdics Ottó elhagyta a szerkesztőség épületét, de nem akart nyilatkozni a 444-nek a hirtelen felmondásáról.
2015. február 6. 16:11
A jobboldalon új definíció született: még szorosabban szeretnék a hatalom kebeléhez bújni = lelkiismeret.
2015. február 6. 15:40
Simicska Lajos az Átlátszónak adott interjúban elmondta: a Magyar Nemzet főszerkesztője D. Horváth Gábor lesz, a Hír TV-t pedig ő fogja vezetni.
2015. február 6. 15:28
Innen szép nyerni, Lajos! Nekünk meg elég nehéz eldönteni, hogy kinek ne szurkoljunk.
2015. február 6. 15:11
Ami viszont Simicskának nagyobb gond, hogy papíron a Lánchíd Rádióban és a Magyar Nemzetben is a most lemondott Liszkay Gábornak van többségi tulajdonrésze.
2015. február 6. 15:02
Engem is le lehet lőni. Interjú.
2015. február 6. 14:48
Kirúgok minden orbánistát, aztán kinevezem a helyükre az én embereimet, akiket nem lehet megfélemlíteni meg lefizetni. Interjú.
2015. február 6. 13:54
Média nélkül igen nehéz médiaháborúzni. Egy üres szerkesztőség mindennek nevezhető, de médiának nem.
2015. február 6. 13:36
Miután megírtam ezt a cikket, a Hír TV, Magyar Nemzet és Lánchíd rádió vezetői egy emberként adták be fel- illetve lemondásukat, méghozzá lelkiismereti okok miatt. Nevezettek nagyobb része a barátom. Nem véletlenül. Le a kalappal, Uraim! Respect!
2015. február 6. 13:35
Ne haragudjon, most le kell tennem, mert éppen öltözködöm. Megyek be a laphoz, és mindenkit kirúgok, mert hátba támadtak.
2015. február 6. 13:10
Maga is most olvasta a közleményt, hát én is. Kurvára meglepetésként ért, ezért ha megbocsát, akkor most leteszem, és megpróbálom kideríteni, hogy mi történt.
2015. február 6. 13:04
Magyari Petié a Nemzet, én simán csinálom a Hir TV-t!!!!
2015. február 6. 13:01
A mai nappal a Magyar Nemzet, az MNO, a Hír Televízió és a Lánchíd Rádió alábbi vezetői lelkiismereti okokból benyújtották a fel-, illetve lemondásukat.
Totális
2015. február 6. 12:56
Közleményben jelentette be pénteken Liszkay Gábor, Gajdics Ottó, Élő Gábor, Szikszai Péter, Csermely Péter és Szerető Szabolcs, hogy lelkiismereti okokból benyújtották fel-, illetve lemondásukat. Simicska Lajost meglepte a vezetők távozása.
2015. február 6. 7:33
Ez a fenyegetés már megint egy olyan dolog, ami eddig elképzelhetetlen volt az újkori Magyarországon. Végigvettük, mi lehet egy totális médiaháború következménye.
2015. február 2. 0:08
A Magyar Nemzet pont azt kívánja, mint a Hír TV vagy a Magyar Televízió. Támogatást, állami hirdetéseket, baráti szabályozást. És izgalmas leleplező sztorikat, egyenest még melegiben az ügyészségről.
Elmarasztalás
2015. január 30. 11:07
Figyelmeztetésben részesítette a Médiatanács a köztévét, mivel az megsértette a politikai hírekhez fűzött hírolvasói kommentár tilalmát, mikor egyes hírportálokat kritizált. Korábban az RTL, az ATV és a Hír TV kapott hasonló okokból megrovást, mikor a Jobbikot „szélsőjobboldali” pártnak nevezték.
2015. január 23. 19:50
A Fidesz egyetlen módon tudja újra álomba ringatni a magyar népet, ha kiegyezik azokkal a médiacégekkel, akikkel eddig izmoztak.
2015. január 22. 15:44
A Class FM reggeli műsorának szeptemberi adása után a Hír TV-n szilveszterkor bemutatott Maksa-híradó is viccelődött a gólyatábori nemi erőszakok ügyével kapcsolatban. A nézői panaszokat követően ez esetben is eljárást kezdeményezett az NMHH Médiatanácsa.
2015. január 15. 19:45
A kormányzati kommunikáció szemszögéből a napi nyomtatott bulvármédia, a magazinpiac, valamint a nagy online hírportálok a meghódítandó terület.
2015. január 15. 10:42
Bármennyire is küzdöttek a jobboldali médiumok a lakájmédia jelző ellen, nagyon úgy tűnik, hogy Orbán Viktor pontosan így tekint rájuk: lakájmédiaként.
2015. január 15. 9:09
Múlt héten találkozott Orbán Viktor miniszterelnök a kormánypárti médiumok vezetőivel, akiknek elmondta: a jövőben első sorban a közmédiára kíván támaszkodni a kormány – értesült több független forrásból a VS. Borókai Gábor, a Heti Válasz főszerkesztője a találkozó tényét megerősítette, de többet ő sem árult el.
2015. január 9. 11:11
Korábban is történtek kísérletek a HírTV tönkretételére, de a szocik jobban mérték fel az erőviszonyokat, és nem vállalkoztak a lehetetlenre. Interjú.
2015. január 6. 21:23
Március 15-től az M1 hírtévé lesz. Hír Tv meg gondolom nem lesz, vagy nehezen, ha elszipkázzák a munkatársakat.
2014. december 5. 10:23
Az aktívan fellépő állampolgárok számíthatnak arra, hogy a hatóságok jelenleg is gyűjtögetik róluk az olyan információkat, amikről azt feltételezik, hogy kellemetlen helyzetbe lehet vele hozni valakit.
2014. december 4. 14:23
Minden területen a piaci viszonyok megszüntetését, a haverok kapitalizmusát, a politikai háttérgazdasághoz kötődő figurák nyomulását látjuk. Olyan öncenzurális reflexek kezdtek működni, hogy még a hetvenes években is megirigyelték volna az agitprop osztályon. Interjú.
2014. november 29. 16:44
Mi más is lehetne az, aki a nemzet egységes, Orbán Viktor mindenkori álláspontjában megtestesülő véleményének ellene mond, mint belső bomlasztó?
2014. november 28. 12:56
A Várady Zsolt elleni hecckampány – szégyellje magát érte minden érintett Hír Tv-s – egyet bizonyít be: a Habony-Orbán duó megijedt attól, hogy az új típusú kormányellenes tüntetéseken Fidesz-szavazók is megjelentek.
2014. október 30. 10:43
Nem érdekes, hogy hívják, és ki fizeti, és mit csinált eddig. Ki kell kerülni, végezze el a feladatát nyugodtan.
2014. október 30. 8:16
Mint minden kormányellenes megmozdulás alkalmával, ismét lehetőséget kapott a jobboldalinak nevezett sajtó, hogy az objektív tájékoztatás és a reprezentatív szempontrendszer iránti igényét bizonyítsa.
2014. október 16. 19:22
Megdobálták az állítólagos dombóvári szavazatvásárlásról forgató Hír TV-stábot, miközben éppen forgattak. A tévécsatorna munkatársai éppen a helyi Fidesz-iroda előtt interjúztak, mikor az ügyben a csatorna szerint érintett polgármester emberei (legalábbis a Hír TV annak vélte őket) nekitámadtak az újságíróknak. Az állítólagos szavazatvásárlás ügyében a Nemzeti Nyomozó Iroda is vizsgálódik.
2014. szeptember 22. 18:57
Az üzenet elég egyértelmű volt: itt vagyunk, együtt vagyunk, megmutatjuk magunkat, erősek vagyunk, nem félünk. Csapatépítés oligarcha-módra. A lovascentrum avatása viszont nem volt hír a közszolgálati Magyar Távirati Irodának.
2014. szeptember 19. 14:47
Majdnem harminc embert rúg ki a Magyar Nemzet, és még hátra van a Hír TV. Repül a nehéz kő, goes around, comes around. Ki tudja, hol áll meg. Azt tudjuk, hol járt eddig, kiket tarolt le, és kik röptették. Többek közt azok, akiket most eltalált.
2014. szeptember 15. 16:16
A Hír TV után a Magyar Nemzetnél is jelentős költségtakarékossági intézkedéseket vezetnek be – írja a Népszabadság. A napilaptól a hírek szerint jobboldali sztárújságírók is távoznak.
2014. szeptember 14. 13:51
Beérek a HírTv-be, ahol kéztördelve, százszor bocsánatot kérve, közlik, hogy sajnos a műsornak vége. Erre én mosolyogva válaszolom, hogy semmi gond, én kérek elnézést.
Még vitáznak?
2014. szeptember 12. 16:00
A Népszabadság értesüléseivel szemben a Népszava szerint nincs szó kiegyezésről Orbán Viktor és Simicska Lajos között, és arról sem, hogy Simicska eladná médiaérdekeltségeit.
2014. szeptember 12. 9:01
A NOL értesülései szerint közel a kiegyezés Orbán Viktor és Simicska Lajos között. A lap szerint ahhoz, hogy Simicska Lajos megtarthassa gazdasági pozícióit, a médiabirodalmát kellene feláldoznia Habony Árpád és Andy Vajna javára.
2014. szeptember 6. 12:17
A határozatból világosan látszik, hogy nem a Hír TV riportja elfogult a romákkal szemben, hanem a Médiatanács a Hír TV-vel szemben.
2014. június 8. 17:28
Ha végzetük úgy kívánja, akár Orbán Viktor és a Békemenet ellen fordulnak, de keresztény, magyar újságírókként azt már nem veszi be a gyomruk, hogy a nemzet – kétharmados felhatalmazással rájuk kirótt – jogos jussát beszolgáltassák.
2014. június 6. 8:44
Egy rakás tévécsatorna és online média sötétült el egy negyedórára, és ha valakinek nem tűnt volna fel, ezek közt felbukkan Orbán Viktor Saját Médiabirodalmának számos zászlóshajója is.
2014. június 5. 20:01
A köztelevízión kívül gyakorlatilag mindenki csatlakozott a reklámadó elleni tiltakozáshoz: elsötétült a TV2, a Hír TV, az RTL Klub és a Viasat 3 képernyője is a csütörtök esti órákban, derül ki a Vastagbőr blog körkapcsolásából.
2014. június 4. 9:19
A Hír TV is elsötétül csütörtökön a parlamenti ülés előtt, a reklámadó elleni tiltakozásként.
2014. február 28. 18:59
Csak az maradhatott Gyurcsány Ferenc pénteki sajtótájékoztatóján, aki megígérte, hogy nem ad át anyagot a DK által bojkottált köztévének és Hír TV-nek.
2014. február 5. 8:38
Amit a netes sajtó ballib része Hír TV-ügyben művelt, iszonyú gáz. MSZP-csicskák ámokfutása. Tegnap csatlakozott a Népszava is, ez azért jó, mert így be van árazva a dolog.
2014. február 3. 7:00
A Hír TV-nél dolgozni egyenlő a Fidesz szolgálatával, akár kormányon, akár ellenzékben van az Orbán vezette párt. Hanem hát a Magyar Televízió. Ha még annak lehet egyáltalán nevezni.
2014. január 31. 7:12
Kiderült: a Hír TV belenyúlt a hangsávba.
2014. január 17. 12:12
A hírtévés spicli egy napja. Emberré lett majdnem, de megúszta. Az a lényeg, hogy másnak legyen egy rossz napja.
2014. január 3. 15:47
Ferenc pápa érsekként is ellenezte az azonos neműek házasságát.
2013. december 28. 11:02
Nem kétséges számomra, hogy Szabó Anett és Stumpf András melyik pártra voksol majd a szavazófülke magányában, szellemi függetlenségüket mégse vonnám kétségbe.
2013. október 29. 19:04
Egy baloldali újságírónak az a szalonképes, ha volt három per akárhányasok, liberális pártelnökök vezetnek műsort egy adón. Mert a baloldal mindig semleges és független, mint a svéd közszolgálati tévé kulturális műsora.
2013. július 15. 22:16
Jól látom és jól értem, hogy a Hír TV és a Magyar Nemzet, vagy annak online változata a nácik mellé állt?
2013. május 28. 21:41
Csütörtöktől megkezdi 24 órában sugárzó magyar nyelvű adását a Euronews európai hírtelevízió – tudatta az MTI-vel a lyoni székhelyű hírcsatorna kedden.
2013. május 12. 10:28
A HírTv-től május kilencedikén este búcsúzott a Rájátszás, ezentúl Magyarország élőben címmel politikai háttérműsort adnak majd helyette.
2013. március 30. 14:20
A kormányt ért kritikákra válaszul Németországot és Angela Merkelt bírálja a csatorna.
2013. március 26. 17:01
Kérdezzük csak meg a Célpont munkatársait: mit csinálnának, ha egy, Simicska Lajost kompromittáló dosszié hullana a postaládájukba?
2013. március 23. 13:21
Támadólag léptek fel a rendőrök a magyar–román meccs után a HírTV riporterével szemben, amikor az újságíró egy intézkedést rögzített kis kézi kamerájával. A rendőrség vizsgálja az ügyet.
2013. március 16. 12:44
És még mielőtt azt gondolná valaki, hogy ez pusztán politikai kérdés, nem árt megjegyezni, hogy a HírTv-nek azért csak sikerült beszámolnia az eseményekről.
2013. március 5. 8:56
Több médium is tiltakozását fejezte ki kedden megjelent lapszámában, mert az MSZP a Magyarország ma címmel bemutatott kampányfilmjében engedély nélkül használta fel az általuk készített képeket.
2013. február 23. 9:11
Jogerősen felfüggesztett börtönre ítélte a Fővárosi Törvényszék azt a férfit, aki drogügybe próbálta keverni a HírTV két újságíróját. A férfi a HírTV két újságírója sérelmére követte el a hamis vád bűncselekményét, továbbá egy ügyvéd sérelmére a hamis vádat, valamint csalás kísérletét.
2013. február 21. 12:07
Valótlan híreket közölt a HírTV Célpont című műsora Sós Tamás MSZP-s képviselőről – állapította meg a Fővárosi Ítélőtábla.
2013. február 13. 15:09
A Fővárosi Bíróság hatályon kívül helyezte a médiatanács korábbi határozatát, amelyben a testület megtagadta az eljárást a Hír TV Célpont című, Gyurcsány Ferencet szakdolgozata kapcsán rágalmazó adásaival szemben.
2013. február 5. 15:59
A Fővárosi Ítélőtábla helyben hagyta az elsőfokú bíróság döntését, amely helyreigazításra kötelezte a Hír Tv-t Gyurcsány plágiumvádas ügyével kapcsolatban.
2013. január 10. 16:02
2014 a következmények éve – ez például hogy hangzik?
2012. december 29. 11:03
A HírTV Célpont című műsorának stábja év vége alkalmából saját magát leplezte le.
2012. december 16. 9:24
Magyar állampolgárként az ember azt hihetné, hogy a magyar média őket képviseli. A mai nap nem ez történt.
2012. december 16. 9:12
A közmédia helyzetéről, a híradók tartalmáról és a világban Magyarországról kialakult képről is hallhatnak beszélgetéseket a hétfőn kezdődő Média Korrektúra konferencia résztvevői. A rendezvényt Balatonalmádiban tartják, két napon át, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) támogatásával.
2012. december 10. 19:10
Na, melyik csatorna adott először élő képeket a hídfoglalásról? Bizony, a Hír TV. Respect.
2012. december 3. 19:47
Találkozunk a következő peren januárban, amelyet megint csúfosan el fogsz bukni, és te maradsz mindörökre az az ügyvéd, aki lepattant a HírTV-ről.
2012. november 24. 20:56
Minden jel arra mutat, hogy a Fidesz most még csak a 2014-es választást kívánja manipulálni, később már választások sem lesznek.
2012. november 13. 13:06
A gyűlöletbeszéd a húsz évvel ezelőtt megfogalmazott remények ellenére ma is aktuális probléma, és szabályozására szükség van. A túl erős törvények ugyanakkor több kárt okozhatnak, mint hasznot, még ha így többen ki is bújnak a hatóságok kezei alól – derült ki a Médiatudományi Intézet által szervezett konferencián kedden.
2012. október 11. 14:48
A Pécsi Ítélőtábla csütörtökön jogerősen helyreigazításra kötelezte a plágiumvádat elsőként híresztelő pecsiujsag.hu című honlapot Gyurcsány Ferenc ügyében. A volt miniszterelnök kedden a Hír TV ellen is pert nyert.
2012. szeptember 19. 17:45
A több személlyel külön-külön készített interjúkból Önök egy olyan, párbeszédnek látszó valamit vágtak össze, amelynek végkicsengése egyértelműen az oltásellenes oldalnak kedvezett.
2012. szeptember 18. 11:42
Rendőrök vezették elő a HírTV egyik riporterét kedd hajnalban, mert korábban nem jelent meg egy bírósági tárgyaláson. Az mno.hu közlése szerint a riporter ellen egy magánvádas eljárásban Tóth Viktor, Veres János volt szocialista pénzügyminiszter egykori kampányfőnöke kezdeményezett eljárást.
2012. szeptember 5. 8:43
Bizonyos vizsgált időszakokban a híreknek csupán nyolcada számolt be fontosabb hazai eseményekről, holott a maga 63 százalékával a televízió még mindig a tájékozódás legmeghatározóbb médiuma.
2012. augusztus 17. 10:19
Az egykori szocialista politikus, volt Hír TV-s műsorvezető szerint a demokratikus médiaviszonyokhoz szükség van egy tisztességes baloldali napilapra. Csintalan Sándor a Magyar Nemzetnek megerősítette, foglalkozik a Népszabadság megvásárlásának kérdésével.
2012. augusztus 14. 15:27
A rendőrök nem zavarták a békésen fesztiválozókat, tényleg csak azokra mentek rá, akik POFÁTLAN módon kiírták táblára, hogy itt mindent lehet kapni. Én legalábbis ezt láttam.
2012. augusztus 12. 15:40
Újra előkerültek a dealerek Ozorán, miután a résztvevők elmondása szerint csütörtök óta a rendőrség az egyszerű fesztiválozókat nem ellenőrizte – derül ki a Hír TV újabb rejtett kamerás felvételéből. Ugyan drogutca nincsen már és az elmúlt két nap során tizenhat embert előállítottak, a riporterek rövid kérdezősködés után tudtak marihuánát találni.
2012. augusztus 10. 18:28
A Nemzeti Együttműködésből tényleg csak ez hiányzott már: az önérzetes följelentő, aki addig nem elégedett, amíg nem sújt le a törvény.
2012. augusztus 10. 14:49
A Hír TV Panaszkönyv című műsorának stábja ellátogatott az Ozora fesztiválra. A rendezvényen többféle drogot kínáltak eladásra a televízió munkatársának, aki ezután bejelentést tett a rendőrségen.
2012. július 13. 17:07
A hazug plágiumváddal kapcsolatos perek augusztusban és szeptemberben folytatódnak.
2012. május 22. 9:17
A Hír TV Riasztás című műsorának riportja szerint sok kerékpáros figyelmen kívül hagyja a közlekedési szabályokat.
2012. május 7. 13:15
Varju László, a Demokratikus Koalíció politikusa szerint a Hír TV Célpont című műsora valótlanul támadta meg Gyurcsány Ferencet akkor, amikor egy pécsi iskola igazgatójára hivatkozva azt közölte, hogy a volt kormányfő nem vett részt tanítási gyakorlaton.
2012. május 3. 8:02
A Gyurcsány Ferenc szakdolgozatát kutató két riporter a HírTV műsorában beszélt munkájáról.
2012. május 1. 10:43
A magyar sajtó meghatározó többsége, beleértve a Népszabadságot is, éveken át némán vagy tevőlegesen asszisztált ehhez az Orbán-féle személyiséggyilkos háborúhoz.
2012. április 30. 9:54
A baloldali honlapokat járva folyamatosan pocskondiázzák a HírTV-t és a Magyar Nemzetet, holott a HVG munkatársa is pontosan ugyanazt tette Schmitt ügyében: a munkáját végezte.
2012. április 29. 8:23
A Hír Tv munkatársai a Tanárképzőn írt dolgozatom nyomába eredtek. Tették a dolgukat, ezzel semmi baj nincs.
2012. április 24. 8:18
Elutasította a HírTV-t kiegyensúlyozatlan tájékoztatással vádoló Helmeczy László panaszát az NMHH. A „drogügy” lezártnak tekinthető.
2012. április 16. 14:27
A Magyar Nemzet online főszerkesztője lett az MTI Hírcentrum igazgatói posztjáról Lomnici Zoltán egykori főbíró kiretusálása miatt távozni kényszerült Élő Gábor – írja az Index.
2012. március 12. 15:52
Mi is szeretnénk akkora órabérért dolgozni mint a Hír Tv újságírói, hiszen az említett információkért a TASZ honlapjáig kellene elmenni, ahol is a támogatók listáján ott szerepel Soros György és Felcsuti Péter is.
2012. március 7. 12:50
A Hír TV Célpont című műsorának szerkesztőivel és riportereivel találkozhatnak ma az érdeklődők a Budapesti Corvinus Egyetemen.
2012. március 5. 6:54
A Célpont című magazinműsoruk Nehéz szülés című epizódjában Önök személyemmel, illetve az otthonszüléssel kapcsolatban a következő megtévesztő, illetve valótlan tényállításokat tették.
2012. március 1. 14:43
Furcsa, hogy egész Európa, sőt az egész világ aggódik egy olyan rádióért, ami jelenleg is szól - mondta Szőnyi Szilárd a Lapzárta című műsorban a Klubrádió-üggyel kapcsolatban.
2012. február 29. 19:46
Pert indít a HírTV a TASZ ellen, miután a jogvédő szervezet engedély nélkül közölte honlapján a tévécsatorna felvételeit.
2012. február 23. 19:13
„A megfelelő helyre rakta” a Hír TV hírolvasója a Klubrádió aggályos, Megbeszéljük című műsoráról készült beszámolójában az oda betelefonáló hallgató „sajátos felvetéseit” – véli Arató András, aki emiatt helyreigazítást kért.

összesen: 172 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 következő utolsó