helyreigazítás

2016. december 13. 12:38
Ebben a pillanatban nyertem meg 12 helyreigazítási pert a TV2-vel szemben. A mai ítélet még nincs a kezemben, de 5 másik, az Origóval és a Magyar Időkkel szemben meghozott már igen.
2016. augusztus 26. 17:30
Szabó Natália életrajzi adatait félreérthetően megfogalmazva, illetve irreleváns módon osztottuk meg Tisztelt Olvasóinkkal, amikor úgy fogalmaztunk, hogy „Szabó már nem kispályás, komoly nemzetbiztonsági múltja van, sőt felesége is ügynök múlttal rendelkezik”.
2016. április 27. 17:52
A ballib újságírás módszerei Magyarországon: képmutatás, kettős mérce, hazugságok, vélemények hírként való eladása (ahogy Ákos is megénekli), csúsztatás. Ezúton is köszönöm a Guns N' Roses-nak, hogy segítettek ezt leleplezni, de kiváltképp Németh Róbertnek, amiért tökéletesen illusztrálja mindazt, amiről és akikről kis „gúnyversem” szólt.
2016. január 15. 11:05
Valótlanul állítottuk, hogy Kovács Ákos nyilatkozata szerint a nő dolga a szülés, és lehetőség szerint más nagyon nem. Valótlanul állítottuk, hogy Ákos nyilatkozatával mások helyett akarta volna megmondani, hogy kinek mi a dolga.
Helyreigazítás
2015. október 2. 15:12
Első fokon elutasította a bíróság Andy Vajna helyreigazítási kérelmét, amelyben a filmügyi kormánybiztost sérelmezése szerint a Heti Válasz két cikkében összesen négy ponton valótlanságot állított róla. A bíróság szerint azonban megfelelő kontextusban le lehet írni, hogy Andy Vajna az Alaptörvény felett áll.
„Simicska-lap”
2015. augusztus 24. 12:13
Helyreigazítási pert kezdeményez a Magyar Nemzet ellen a Magyar Nemzeti Bank a lap egyik hétfői cikke miatt. A lap szerint nem lépett fel elég szigorúan a jegybank a tisztességtelen feltételeket diktáló autóhitelező társaságokkal szemben. Az MNB szerint ezzel a „a Simicska-lap” téves látszatot kelt.
2014. január 23. 8:48
A TV2 eladásával kapcsolatban igazít helyre Kálmán Olga az Egyenes Beszédben.
2013. május 16. 13:51
Most aztán mindenki kétszer is gondolja meg, mit állít a Fideszről, a kormányról, különben járhat a bíróságra.
2013. március 21. 21:49
A Fővárosi Törvényszék igazat adott a Blikknek, és elutasította Kriza Ákos helyreigazítás iránti keresetét.
2013. március 19. 16:44
400 ezer forintot kell fizetnie Gréczy Zsoltnak a Gój Motoros Egyesület részére egy 2010-ben megjelent kiadványban szereplő állítások miatt.
2012. november 29. 18:20
Helyreigazításra kötelezte a Fővárosi Ítélőtábla csütörtökön, jogerős ítéletében a Magyar Nemzetet az április 30-án, Gyurcsány Ferenc plagizált című cikkével kapcsolatban.
2012. október 11. 14:48
A Pécsi Ítélőtábla csütörtökön jogerősen helyreigazításra kötelezte a plágiumvádat elsőként híresztelő pecsiujsag.hu című honlapot Gyurcsány Ferenc ügyében. A volt miniszterelnök kedden a Hír TV ellen is pert nyert.
2012. szeptember 4. 8:53
A Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök indította per eredményeként helyreigazításra kötelezték a Magyar Hírlapot „Gyurcsány nem csak olvasgatott” című cikke miatt – közölte a Demokratikus Koalíció.
2012. május 21. 8:53
Helyreigazítást adott ki az MTI a napraforgoblogról átvett Kinek a zsoldosa Ángyán József? című blogbejegyzésen alapuló, május 2-án megjelent hírrel kapcsolatban.
2012. április 5. 20:11
Becsapta szereplőit Pesty László című cikkünk helyreigazítását kéri Pesty Lászó. Pontokba szedett írását a megjegyzéseinkkel kiegészítve tesszük közzé.
2012. március 5. 6:54
A Célpont című magazinműsoruk Nehéz szülés című epizódjában Önök személyemmel, illetve az otthonszüléssel kapcsolatban a következő megtévesztő, illetve valótlan tényállításokat tették.
2012. február 23. 19:13
„A megfelelő helyre rakta” a Hír TV hírolvasója a Klubrádió aggályos, Megbeszéljük című műsoráról készült beszámolójában az oda betelefonáló hallgató „sajátos felvetéseit” – véli Arató András, aki emiatt helyreigazítást kért.