A Recash crowdfunding kampánya

2022. május 03. 10:21

A Fintech Világa korábbi adásában Suppan Márton és Érczfalvi András Zádor Balázzsal, a Recash CEO-jával beszélgettek a vállalat jelenlegi helyzetéről és a nemrégiben elindított közösségi finanszírozási kampányáról.

2022. május 03. 10:21
null

A Recash hazánkban elsők között szerzett AISP (számlainformációs) engedélyt, az elmúlt időszakban pedig dinamikusan bővítette B2C fintech termékpalettáját. Az értékajánlat egy cashback (pénzvisszatérítési) szolgáltatás köré épül.

Zádor Balázs szerint a nyílt bankolás és az azt definiáló PSD2 irányelv új, innovatív élményeket kínál az ügyfeleknek, ezért fontos, hogy a kezdeményezés dinamikusan fejlődjön a vártnál valamivel lassabb rajtot követően. A Recash organikus növekedést produkálva jutott el nemrég a 25 ezres ügyfélszámhoz, ennyien vannak tehát azok, akik a vállalat partnereinél való vásárlások után az elköltött összeg 2-20 százalékát visszakapják. Ehhez csupán egy gyors regisztrációra van szükség, amelynek keretein belül a felhasználók jóváhagyják, hogy a fintech elérje bankszámlájuk alapvető tranzakciós adatait. 

A Recash egyébként több tőkebevonási kört követően nemrég egy crowdfunding finanszírozási kampányt indított, ez az első ilyen törekvés a magyar fintech szektor történetében. Az esemény mérföldkő jellegét erősíti, hogy a kampányra egy másik magyar fintech cég, a Tőkeportál felületén kerül sor. Az adásban említésre kerül még a közösségi finanszírozás hazai helyzete, valamint a Recash jövőbeli tervei közül is megismerhetünk néhányat. A teljes adás a lenti linken meghallgatható.

Kapcsolódó cikkek

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ezek is érdekelhetik