Élsportolók saját márkás termékeit segít felfuttatni a GoDaddy

2021. március 15. 0:31
A mindennapi vállalkozókat segítő GoDaddy bejelentette, hogy hivatalos partnerséget kötött a Team GB csapatával, melynek köszönhetően felkarolták Cheavon Clark, nehézsúlyú olimpiai ökölvívó saját ruházati márkáját, a Level Up Nation-t. Az oldal a Team GB csapatát nevezte ki hivatalos weboldal szerkesztőjének és partnerének, mellyel mindkét fél számára egy új korszak vette kezdetét.

A GoDaddy az olimpiai ökölvívó érmet remélő Cheavon Clarke-kal kezdett együttműködni, aki a saját Level Up Nation márkáját fogja bemutatni a weboldalon keresztül. A nehézsúlyú ökölvívó a sportkarrierje utáni időkre gondolva hozta létre saját ruhamárkáját, mely eddig kizárólag a közösségi oldalakon keresztül volt elérhető. 

Eddig folyamatosan Cheavon maga fogadta a rendeléseket és menedzselte a feladatokat, azonban az ügyfelek száma annyira megnőtt, és annyi időt emésztett fel a sportoló számára az üzlet fenntartása, hogy a márkáját áthelyezte a GoDaddy weboldalra, ahol egy következő szintre emelheti üzletének hatékonyságát.

„Mindig is vállalkozó szellemű voltam, az iskolában a csokoládé árusítástól kezdve egészen a saját ruhamárkám címkézéséig. A Level Up márka mögött is az a mentalitás áll, hogy folyamatosan növekedjünk és fejlődjünk, kihívásokat állítsunk magunk elé, és ugyan jöhetnek nehéz idők, de tartsunk ki és küzdjünk a céljainkért. Ez az üzenet pedig a mostani időkben aktuálisabb, mint valaha, úgyhogy nagyon örülök, hogy együttműködhetek egy olyan oldallal, mint a GoDaddy, ahol ugyanezzel a szemléletmóddal dolgoznak” – fogalmazott Cheavon Clarke, a GoDaddy hivatalos nagykövete. 

Azt is hozzátette, hogy az értékesítésből befolyt összeget elsősorban hátrányos helyzetű fiatalok segítésére fordítaná, hiszen ahogy a márka neve is tükrözi, nem számít, hogy ki honnan származik, csak az a lényeg, hogy merjünk nagyot álmodni.

Sakshi Anand, a GoDaddy Egyesült Királyságért és Írországért felelős ügyvezető igazgatója elmondta, hogy évente több ezer profi sportoló versenyez nagyobb vállalatok szponzorációja nélkül. Az ő tehetséggondozásukban szeretnének segíteni és minden eszközt megadni, ami számukra a sikerekhez kell. 

Az oldal más élsportolókkal is tervezi az együttműködést. Akiknek megvan az értékesítésre kínált termék ötletük, és csak az elkészítéshez, illetve a webshop elindításához szükséges idejük vagy készségük hiányzik.

A Brit Olimpiai Szövetség vezérigazgatója, Andy Anson is nyilatkozott a témában:

„Nagyon izgalmas egy ilyen erős márkával kollaborálni ebben a dinamikus szektorban. Ez egyesíti az erőket és nagyszerű lehetőségeket kínál a jövőre nézve is.”

A cikk szerzője Blősz Dalma
 


Kedvelje a Makronómot Facebookon!



Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés