Távmunkával erősít a Vodafone

2020. október 30. 16:07
Állandó távmunkaprogramot indított a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos munkatársai körében, a programmal a távközlési vállalat elhelyezkedéstől függetlenül teremt munkalehetőséget olyan munkavállalóknak, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent programhoz az elmúlt pár hónapban már 270-en csatlakoztak – közölte a távközlési vállalat az MTI-vel csütörtökön.

A Vodafone Magyarország budapesti, miskolci és kolozsvári irodáiban még március közepén rendelte el a koronavírus miatt a teljes munkatársi állománya számára az otthoni munkavégzést, ami nem okozott fennakadást a tájékoztatás szerint, mivel ügymenetükben a home office évek óta jelen van. Az ügyfélszolgálat 95 százaléka átállt az otthoni munkavégzésre.

Az állandó távmunkaprogramra a júliusi bejelentése óta már 270 kolléga jelentkezett, akik közül 160-an feleltek meg a tartós home office követelményeinek, így ők a rendkívüli helyzet megszűnése után is folytathatják az otthoni munkavégzést.

A népszerűsége miatt a vállalat az újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében is meghirdette a programot.

A kezdeményezés bővítése folyamatosan zajlik a vállalatnál, most a Miskolcon működő, ügyfélszolgálati tevékenységet végző csapatok bővítésére indult toborzási kampány, amiben szintén biztosítják a távmunka lehetőségét – írták.

(MTI)


Kedvelje a Makronómot Facebookon!



Összesen 1 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés