Németország világelső akar lenni elektromosautó-gyártásban
A tárcavezető szerint Németország célja nem az, hogy 2023-ra a világ legolcsóbb akkumulátorait állítsa elő, hanem, hogy a legjobbakat.
A német autóipar az utóbbi években éles bírálatok középpontjába került, egyrészt, mert kiderült, hogy a legnagyobb autógyártók szinte kivétel nélkül érintettek a károsanyag-kibocsátási adatok manipulálásában, másrészt pedig azért, mert az ázsiai autógyártók tetemes előnyre tettek szert a villanyautók gyártása terén.
Altmaier a napokban az Egyesült Államokban fog tárgyalni, miután
A miniszter aláhúzza, hogy vámok kivetése mindenképpen munkahelyek megszűnésével jár, és az lesz a fő üzenete Washingtonban, hogy nagyon fontos, hogy a kereskedelmi kapcsolatokat ne terhelje semmilyen konfliktus.
Peter Altmaier az Északi Áramlat II. gázvezetékről is beszélt, és visszautasította azt a vádat, hogy általa Németország függővé válik Oroszországtól. A gazdasági miniszter szerint a szállítási útvonalak lerövidítése és a szállítási struktúrák átalakítása a cél. „Ezért építünk terminált az amerikai cseppfolyósított földgáz fogadására is” – hangsúlyozta Altmaier.
(MTI)
Összesen 8 komment
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászólás szerkesztése
Üres duma, egyáltalán nem látszik, hogy a német autóipar képes lenne erre a váltásra, aminek rengeteg oka van. Az akkumulátorok terén az ázsiaiak végleg megléptek.
Valóban, az ár és a töltőállomások szűkössége mellett az hatótávolság a legnagyobb akadálya az elektromos autók terjedésének.
Bejelentkezés