Elszabadulnak az indulatok

Mi történik majd a kamionosokkal?

2019. június 12. 9:12

Andrew Yang
Evonomics
Tömeges tüntetések, útlezárások, a gazdaság megbénítása és fékevesztett pusztítás következhet.

„Egy ponton annyira elterjed az automatizáció, hogy a kamionsofőrök a munkahelyeik drámai mértékű megszűnésével néznek szembe, ugyanis a hatékonyabb fuvarozás eredményeként kevesebb sofőrre lesz szükség. Akinek lesz rá lehetősége, elhagyja a sofőri pályát. Azonban sokak számára a kamionozáson kívül nem marad más lehetőség, és ezzel ők is tisztában vannak. Sokan közülük harcmezőt megjárt veteránok – körülbelül a kamionosok öt százaléka harcolt az Öböl-háborúban, akik közül nyolcvanezren a szállítmányozásban dolgoztak 2012-ben. Egyszerre fog tombolni bennük a büszkeség és a kétségbeesettség. És vajon mi történik, amikor felfortyan a düh abban a 350 ezer amerikai kamionosban, akik saját kamiont vásároltak vagy béreltek, és hirtelen munka nélkül maradnak? Elég ha a 350 ezer kaminos közül csak egy a tömeg élére áll. Nem kell nagy képzelőerő, hogy kitaláljuk mi lesz a forgatókönyv: tömeges tüntetések, útlezárások, a gazdaság megbénítása és fékevesztett pusztítás következhet.

A legjobb becslések szerint 2020 és 2030 között kibontakoznak az események. Már két éven belül elszabadulhat a pokol.”  

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Kedvelje a Makronómot Facebookon!



Összesen 43 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Ez szerintem is egy nagy szamárság. Ha tudnák is teljes mértékben automatizálni a kamionok vezetését (szerintem már ez is kétséges), akkor is ki fogja az árut megvédeni? A sofőr ugyanis nem csak vezető, hanem rakományőr is, általában véve felelős az egész gépjárműért, ő kommunikál a helyszínen, ő ad baksist, ha kell (márpedig kell), ő pofozkodik, és ő vágja ki a rezet, ha a szükség úgy hozza. Ki fogja mindezt a feladatot ellátni, és ki vállalja helyette a felelősséget?

Annyi foglalkozás szűnt már meg, ha egyszer eljön az átalakulás ideje
( Jó sokára) majd csak túléljük.
Senkit nem hallottam aggódni pl a szippantók megszűnésért.

Lovaskocsis is kevesebb lett..

Amikor bejött a motorhajtású automobil, nagy volt az öröm, hogy végre megszűnnek a lovak megbokrosodásából eredő súlyos balesetek...

És a végén sínre teszik a kamionokat , kapnak áramot is és elnevezik vonatnak.

Nem lesznek mindenhol robotok, mert az emberek többsége lelkiismeret furdalás nélkül tönkretesz egy robotot, ha veszélyeztetve érzi magát a robot által. És ez jól van így. A közutakon pedig megvédeni ezeket a drága monstrumokat lehetetlen.

Nem a szabályok miatt. Az a fajta jövő, amit ezek vizionálnak egyrészt nem 2 év múlva jön el, másrészt nem olyan lesz, ahogyan azt elképzelik. Az ember nem hiányozhat a folyamatból, akkor sem, ha a robot átveszi a munka nagy részét.

"Sokan közülük harcmezőt megjárt veteránok – körülbelül a kamionosok öt százaléka harcolt az Öböl-háborúban, akik közül nyolcvanezren a szállítmányozásban dolgoztak 2012-ben. "
Óriási erő ez, ráadásul MÁSODPERCEKEN BELÜL EGY EGYSÉGGÉ ALAKÍTHATÓ, ÉS AKÁR AZ ÁLLAM (USA) ELLEN BEVETHETŐ...
Nem csoda, ha tönkretételükre - kerül, amibe kerül, - a Zuckerberg/Soros-emberek semmi pénzt nem sajnálnak...
Addig fizetik a kutatást, míg célhoz nem érnek.
Onnan kezdve csupán a 80 ezer telót kell egyik pillanatról a másikra likvidálni.
Mint a Facebook-letiltásokat!
Ilyen egyszerű.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában