Inkább hallgatnak a 888-ról, mint hogy beszéljenek Orbán Viktorról

2016. december 16. 12:58
Sümeghi Lóránt
888
Egyes balliberális hírportálok – karöltve egy új játszótársukkal, a jobbikos Alfahírrel – úgy gondolták, hogy van az a politikai érdek, amely mentén még Magyarország miniszterelnökének gondolatait is el kell hallgatni.

Természetesen – élve az újságírói szabadság eszköztárával – néhány felületen igencsak sajátos szájízzel közölték le az interjút, de mégis leközölték. Joggal gondolták ugyanis, hogy Magyarország miniszterelnökének gondolataira valóban kíváncsiak lehetnek az olvasóik. Végül is ezek az említett médiumok mégiscsak azért lettek létrehozva, hogy kiszolgálják az olvasóikat, tájékoztassák őket az ország és a világ nagyobb történéseiről.

Csakhogy a szakmának létezik egy bűzös pöcegödre is, melyben vígan dagonyázik az Index, a 444, a 24.hu, az RTL Klub és természetesen a jobbikos Alfahír is.

Ugyanis az önmagukat objektívnek és mértékadónak aposztrofáló médiumok szándékosan elhallgatták a magyar kormányfő gondolatait. Ezeknek a hírportáloknak láthatóan nem érte el az ingerküszöbét az, hogy a magyar kormányfő vette a fáradtságot és részletesen, nagy terjedelemben beszélt sok olyan kérdésről, amely az ellenzéki logika szerint minimum megosztónak hathatott.

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Kedvelje a Makronómot Facebookon!



Összesen 26 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Ha egy csöpp eszük lett volna: lehozzák.
Darabokra szedik, elemzik, széles körben.
Ugyanis: ebből tanulhattak volna.
De, a jelszavuk: "No pasaran!" elborítja az agyukat.
Ennyit tudnak, ennek szellemében kigúvadt nyaki erekkel ordítozni, ATV-s behívottakon, 444-es Soros-bérenceken és a többi hasonszőrűeken keresztül.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés