Magyarországnak igenis szüksége van a bevándorlásra!

2016. szeptember 28. 9:59

Agent Ungur
Mandiner
Valamit tenni kell, ha nem akarunk egy elszegényedő és kihaló országban élni. Hívjuk be azokat, akikkel gazdagodhat a nemzetünk!

Agent Ungur írása

 

Angolul jobban hangzik a „demography is destiny” kifejezés (bár franciák használták először), de a demográfia tényleg maga a sors. Annak, amit az egyébként gyűlölködésben és ostobaságban egyszerre kiváló balos újságírók és politikusok „gyűlöletkampánynak” hívnak, ebben mélységesen igaza van. Olyan demográfiai folyamatok zajlanak a világban, amelyek a népvándorlást, ha azt erővel nem állítják meg, elkerülhetetlenné teszik. Ezt csak a vak nem látja, a számok magukért beszélnek

A kérdés azonban jóval bonyolultabb az egydimenziós üzeneteknél.

A sorsszerűség ugyanis vonatkozik a magyar népesedési folyamatokra is. A hetvenes évek közepének utolsó nagy létszámú nagy generációja negyvenes éveibe lépett. A hölgyek lassan kikerülnek a szülőképes korból, és azok a gyerekek, akik nem születtek meg az elmúlt 4-5 évben e nagy létszámú generációtól, már egyre kisebb eséllyel fognak megszületni. Utánuk jóval kisebb korcsoportok jönnek, kevesebb szülőképes korú nővel. Nem reális tehát, hogy az ország népességcsökkenését a születésszám növelésével meg lehet állítani, ami nem jelenti azt, hogy a kormány intézkedései ne lennének helyesek ezen a téren. Helyesek, de csodát nem tudnak tenni.

Mit lehet akkor tenni? Mert valamit tenni kell, ha nem akarunk egy elszegényedő és kihaló országban élni.

*

Már jobboldalon is hallani olyan véleményeket, hogy majd az elszakított területek magyarsága megoldja a maradék Magyarország demográfiai problémáit. Ez lássuk be, minden valamirevaló román, szlovák, szerb és ukrán nacionalista álma, de hogy Budapesten jelentsen ki valaki ilyesmit, az megdöbbentő.

És nem csak azért, mert éppenséggel a magyar közösségek felszámolására való nacionalizmusok szekerét tolja, hanem azért is, mert ez rendkívül sértő a magyarok számára. Kinek képzeli az magát, aki azt gondolja, hogy egy székelynek más álma sincsen, mint hogy mondjuk a tágas és kiürülő Alföldön telepedjen le? Vagy, hogy egy szám legyen valakinek a fejében: rendben, 10 év alatt veszítünk 300 ezer embert, arra szűken elég a délvidéki magyarság, gyertek át testvérek.

Ez egyrészt erkölcstelen, másrészt nem is kivitelezhető.

Aki át akart jönni, jórészt már átjött, több százezer főként erdélyi és délvidéki magyar lassította a maradék ország demográfiai hanyatlását, de ezzel már spontán folyamatként sem lehet számolni.

A helyzet az, hogy a jelentős demográfiai problémát − ami súlyos gazdasági problémát, munkaerőproblémát jelent  Magyarország hosszú távon csak a bevándorlás segítségével tudhatja mérsékelni. Most persze kampány van, és csak két abszolút vélemény állhat egymással szemben: a bevándorlást csak negatív jelenségként, veszélyként értelmező; és az, ami szerint itt egy szinte csak pozitív kérdésről van szó, megoldható problémákkal. De a népszavazás után azért majd el kell gondolkozni.

Az helyes dolog, hogy nemet mondunk az európai baloldal végtelenül naiv, rózsaszín világára, még akkor is, ha ez a propagandagépezet iszonyúan fárasztó. De helytelen, ha magát azt a gondolatot vetjük el, hogy okosan csinálva a bevándorlás hasznos is lehet az ország, sőt a nemzet számára is. A rengeteg negatívum mellett volt erre is példa múltunkban.

Magyarország persze még egy jó ideig nem lesz olyan gazdag, hogy válogathasson a legjobbak között, de legalább tudati szinten meg kell őrizni a nyitottságot. Amire első körben szükség van, az elsősorban az elvándorlás megállítása. Utána viszont szükség lesz egy jól átgondolt bevándorlási stratégiára, hogy azokat a rendkívül súlyos problémákat, amivel Nyugat-Európa szembenéz, elkerülhessük.

*

Nézzük meg, hogyan csinálják ezt mások. Mondjuk egy hozzánk hasonló méretű, közeli állam: Csehország. Nos, jobban; lenne tőlük mit tanulni. A cseh demográfia nem annyira rossz, mint a magyar, de már ott is több a halálozás, mint a születések száma. A népesség mégis növekszik, éves átlagban 20 ezer fővel. Csehország lakossága ezzel a hivatalos adatok szerint 10 millió 541 ezer fő jelenleg. Az összehasonlítás végett: a cseh népesség 1980-ban 10.3 millió, 2002-ben 10,2 millió, 2011-ben pedig 10,44 millió volt.

Magyarország a maga 10.7 milliójával 1980-ban 400 ezerrel nagyobb lakosságú volt Csehországnál, ma viszont nagyjából 9.8 millióan vagyunk. 700 ezer ember tehát a különbség, úgy, hogy hozzánk legalább 200 ezres vérfrissítés jött a Trianonban elszakított területekről.

Hogy is csinálták ezt? A fele ennek a jobb demográfiai helyzet: kevesebb halálozás, több születés az elmúlt majd' negyven évben. A másik fele pedig az, hogy Csehországban ma mintegy 400 ezer külföldi él. Egy részük persze szlovák, sőt felvidéki magyarok is nem ritkán választják Prágát Pozsony vagy Budapest helyett, de a többség harmadik országból jött.

Főként Ukrajnából, nagyjából 200 ezren, és Vietnamból, 70 ezren. Jórészt spontán módon, de Prága a tudatos telepítési, betelepítési politika jeleit kezdi mutatni. Ukrajna tekintetében egy alapítványon keresztül programot indítottak az egykori Osztrák-Magyar Monarchián belül a mai Nyugat-Ukrajnába telepedett csehek utódainak visszatelepítésére. A jövőkép az, hogy a programot az egész világra kiterjesszék.

Egy másik alapítvány kezdeményezésére indult meg az iraki keresztények betelepítése, igaz, jóval kevesebb sikerrel, mint az ukránoké. Nem lehetett ugyanis megakadályozni, hogy a menekültek továbbutazzanak Németországba. De az, hogy a cseh állam ezt nem hogy engedi, hanem támogatja is, figyelemre méltó.

*

Prága tehát próbálkozik, gondolkodik a kérdésről, méghozzá jó irányban és okosan. Az ukránokkal egyértelműen kezelni tudja hosszú távú demográfiai problémáit, a 42 milliós ország kimeríthetetlen forrása lehet a beilleszkedésre kész és képes bevándorlóknak.

Magyarországnak követnie kellene a cseh példát. A népszavazás persze nem erről szól, hanem, a belpolitikai vetületen túl az ostoba nyugat-európai bevándorlás- és menekült politika elutasításáról. A kényszerkvótára nemet kell mondani, egy jövőbeli világkvótát viszont meg kell fontolni, mert a nulla bevándorlás rossz és rövidlátó politika egy olyan demográfiai helyzetben lévő ország számára, mint Magyarország.

Ne öntsük ki a gyereket a fürdővízzel! Semmi bajunk sem lenne a közel-keleti keresztények kisebb közösségeinek befogadásával. Az ukránokkal sem, de a távol-keleti népek között is számos olyan van, amely munkakultúrája, életfelfogása kompatibilis a magyarral.

Ha nyertesek akarunk lenni az egyébként elég szörnyűnek ígérkező XXI. században, akkor befogadjuk, sőt behívjuk azokat, akikkel gazdagodhat a nemzetünk; és kíméletlenül távol tartjuk azokat, akik valószínűsíthetően több problémát hoznának, mint amennyit megoldanának.

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 321 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Kérlek fejtsd ki, hogy a vallás hogyan segíthet a meggazdagodásban, mert hogy elmegy rá egy halom közpénz, azt értjük, de hol van rajta a haszon? Esetleg a primitív, agyhalott valláskárosultság helyett oktatásba ölni a pénzt, az úgy igen.

Na ja!

A magyar balliberális oldal szerint a magyar nők nem szülőgépek, ezért importálni kell szülőgépeket.

Mi lesz akkor, ha a bejövők is úgy gondolják, hogy nem akarnak szülni?

A múlt felemlegetése és párhuzamba állítása csúsztatás, mert amikor Magyarországra bevándorlás történt, akkor mindig háború előzte meg, melynek során a népesség megfogyatkozott. Kevés olyan eset volt, amikor szakemberek kerültek behívásra. Ezek száma pár ezerre tehető.

Én bírom az ukrán pornós csajokat is, szóval felőlem bevándorolhatnak, ha már az oroszok ebben is előretörnek. Arabok viszont nem kellenek.

Válaszok:
veletlen | 2016. szeptember 28. 22:39

Akkor mégsem a gyűlölet munkálkodik?

"A felmérésnek egyébként van egy meglepőbb része is, amely azt nézte meg, hogy az egyes országokban mennyire befogadók az emberek, azaz ez eléjük tett esetek hány százalékára mondtak igent. Nos, a kormánynak egyrészt még van tennivalója, mert a csehek és a britek még mindig szőrösszívűbbek nálunk, de ennél jóval érdekesebb, hogy hiába állunk a 13. helyen, alig van különbség köztünk és az előttünk álló tíz ország között.

Ha úgy tetszik, az állandóan bezzegként emlegetett svédek szinte minden esetben pont ugyanúgy döntenének, mint a magyarok, vagy éppen a németek.

Ráadásul ezen túlmenően nem csak az országok között kicsik a különbségek, de az országokon belül is. Vagyis meglepően kevéssé befolyásolja a megkérdezett életkora, iskolai végzettsége, politikai hovatartozása, hogy kiket engedne be.

Szóval, mintha az annyira megosztónak nevezett menekültpolitikában mégis lenne európai konszenzus, csak éppen senki nem akarja megtalálni."
http://valasz.hu/vilag/nem-fog..

Ajjaj! Gyurcsány belebukott a migráns politikába?

"Gyurcsány Ferenc elveszítette a fél vagyonát"
http://www.atv.hu/belfold/2016..

A demográfia nem itt tartana, ha nem tudatlan, erőszakos maffiózók és érzéketlen, hedonista senkik ragadták volna magukhoz a javakat a rendszerváltás idején. A népet leöntözzék a liberális ideológiával, ma szinte zombik felett uralkodnak. Ahány párt, annyiszor jópár felesleges vámszedő. Ez a helyzet!

2004-ben letarolták Magyarország gazdaságát, az újgazdagok maguknak vindikálták a gazdasági és politikai rendszert.
A rendszerváltás idején okos, tettre kész embereket bocsátottak el mind a közszférából, mind a termelésirányításból.
Az eredmény: Alárendeltség minden szinten.
Ma kiskirályoknak érzik magukat az újgazdag vállalkozók, megalázó módon bánnak azokkal, akikből élnek.
No, nagyvonalakban erről szól az itteni nyafogás. Ezt kellett volna cizellálni!

A demográfiai probléma egyik megoldása valóban lehet az, hogy bevándorlókkal ellensúlyozza egy ország a kedvezőtlen folyamatokat. Ennek azonban a malthusi népesedésmatematikai előnyein kívül (számszakilag kedvezőbb eredmények) lehetnek/vannak árnyoldalai is. Például a kulturális, etnikai és vallási mintázat radikális változása. Lehet, hogy számszakilag többen fognak itt élni, csak az megszűnik Magyarország lenni.

Van a demográfiai probléma megoldásának másik módja is: több magyar gyermeknek kellene születni. Ehhez mentalitásbeli, értékrendbeli változásokra van szükség, amelyet nyilván nehezebb és hosszadalmasabb eszközölni, mint a bevándorlókat idetelepíteni.

Felelős döntés, hogy egy politikai közösség melyik problémamegoldási módot preferálja. A liberális-baloldali az előbbit, amibe sajnos beletartozik az abortusszal szembeni engedékenység.

A nemzeti-keresztény az utóbbit. Én is.

:D

Már miért ne? Öszödön is milyen igazságbeszédet mondott! Elkúrta, mint az ország kormányzását. Persze az is lehet, hogy Orbán az oka. Így ha 2018-ban a választások után Orbán lesz a miniszterelnök Gyurcsány csődbe megy. ;-)

Ööö és azt a saját pénzükből tartják fent? Mi köze ennek a valláshoz?

És akkor tőled is megkérdezem, hogy az egymással együtt élni képtelen emberek válásának mi köze az egyházhoz. Mert attól, hogy vallási okokból két ember nem válik el, még nem lesz boldogabb az életük.

Hatarozottan erdekes es gondolatebreszto cikk. Akik lepontoztak a cim lattan, azoknak javaslom elolvasasra, ugyanis nem ballib velemeny.

A letelepedési kötvényesekkel valóban meggazdagodnak néhányan. Sajnos én veszítek rajta. (ez a letelepedésizés EU-ilag rendben van?)

Tehát a csehek "népi cseheket" célzó betelepítése teljesen rendben van, ugyanez a magyariaknál erkölcstelen lenne.
Pfff.

Mondjuk persze nem ugyanaz a kategória, tekintve, hogy csehnek kb. 6000-en vallják magukat Ukrajnában, és a vegyes felmenőket figyelembe véve sem lehetnek 30000-nél többen. Ráadásul a csehek ezen a területen jöttmentek (Monarchia korabeli, vagy Trianon utáni betelepülők), nem bánja senki, ha továbbállnak. Sőt, az ukránok kifejezetten örülnek neki.

Viszont úgy látszik, Agent Ungur hallgatólagosan elismeri, hogy a harmadik Orbán-kormány sem tesz semmi érdemlegeset a demográfiai katasztrófa elhárításában.

Nyilván a gyermekvállalásnak semmi köze az életszínvonalhoz, dehogyis. A valláshoz van köze, az bazmeg.

Az embert pedig nem ateistává teszik, az a természetes állapota. A vallási agyhalál, az a nevelés kérdése.

Egyetértek!

A jelenlegi migrációval az a baj, hogy illegális, az EU-birodalmisták akarják irányítani helyettünk - és főleg az, hogy muszlim!

Az iszlámnak nincs vallási központja, tehát kiszámíthatatlan, intoleráns, azaz hódító jellegű és rettenetesen frusztrált, tele van egyenlőtlenségekkel és demográfiai szempontból nem kontrollálható. És az európai szabadságkultúra a keletkezése óta hiányzik belőle, s kétséges, hogy beültethető-e. A törökök szép reményű kísérlete visszafordulni látszik, arab kísérlet pedig el sem indult. A muzulmán betelepítés eredményeiről és kockázatáról pedig már van nyugat-európai tapasztalat, amely meglehetősen problémás.

A határon túli magyarok sajnos nem önként fognak átköltözni, hanem kényszerből. Amint a számuk a parlamenti küszöb alá csökken, meg fog indulni ellenük a represszió. Azzal egyetértek, hogy politikus nyilvánosan ne beszéljen úgy róluk, mint demográfiai tartalékról. Nem politikusként kimondhatjuk, hogy max. ötven évük van a szülőföldjükön. Arra viszont vigyáznunk kell, hogy adott esetben ne nyugatra meneküljenek.

Ukrajnát nem tartom magyar demográfiai tartaléknak. A szláv nyelv miatt szláv országokba fognak költözni.

Annál fontosabb Kelet- és Dél-Kelet-Ázsia. Szelíd, udvarias, szorgalmas, alkalmazkodó népek. Nekik mindegy melyik távoli nyelvet kell megtanulniuk. Nem baj, ha buddhisták, mert ők elutasítják az erőszakot. Szerencsés lenne, ha nem döntően csak kínaiak jönnének, hanem vegyesen, mindenhonnan, mert a kínai állam tartja rajtuk a gyeplőt.

Bevándorlás volt-van-lesz : a kérdés az , hogy miként ?...

Igen, tehát az égből hullik le a pénz a mesebeli varázslótól, vagy esetleg létező emberek adózzák össze, hogy aztán a vallási holdkórosok ellopják? Látom nehéz a választás a két lehetőség között.

Téged is értelek, indoktrinálni kell az embereket valami primitív ókori babonákkal, különben képtelenek civilizáltan együttélni. Vagy esetleg ennek semmi köze a témához, lásd a cikkben is említett Csehországot, amely a legkevésbé vallásos ország Európában. Bezzeg Magyarország a sok kétosztályos hívőjével, az igen, mi mutatjuk az utat....

Videón: Tények és hazugságok a kvótanépszavazásról
http://www.origo.hu/itthon/201..

Falat építenek a törökök - így tartanák kívül a menekülteket és a terroristákat
http://privatbankar.hu/makro/f..

Ez nem rossz és nem jó, hanem tény. Minden állítás ellenőrizhető és én kezdettől fogva erről írtam a hozzászólásaimban. Ez is ellenőrizhető.

Mit gondol, ki vagyok én, hogy ilyesmiről döntök?
Ez a véleményem. Azért, mert különben nem lesz nyugdíjunk. Azért, mert az idős magyarok nagy többsége nyugdíj után nem sokkal lebetegszik, munkaképtelenné válik, hatalmas kiadásokat jelent az aktív korú lakosságnak. Mert van 800 ezer alkoholistánk és további több százezer mentális betegünk az aktív korúak között is. A peremen élő cigányság többsége is ide tartozik. Azért, mert - bár lehetne - nem vagyunk képesek gyorsan integrálni a cigány fiatalokat. És azért, mert illúzió hazahozni a nyugaton munkát vállaló magas képzettségűek többségét. Joguk van kimenni és tartósan ott dolgozni, ezért is léptünk be az EU-ba.

Ennyi érv elegendő egyszuszra? Nagyon nagy baj van a magyar születésszámmal. Szükséges a családtámogatás, de nem fogja megoldani a problémát. Ilyen bérszinvonalon nem lehet családonként három gyereket felnevelni.

Szükség van betelepülőkre, de nem muszlimokra, mert ők további terhet jelentenek, nem könnyítést. Ugyanígy a képzetlen, európai létre mentálisan alkalmatlan afrikai feketék is. Nem a rassz miatt, hanem a szocializációjuk miatt. Képzett muszlimok és feketék, és vállalkozók jöhetnének, de miért szívjuk el őket onnan, ahol sokkal nagyobb szükség van rájuk?

A távol-keleti emberek bármilyen hiánymunkára kiképezhetők és nem fognak otthonról nagyon hiányozni. Szaúd-Arábia és a többi luxusmuzulmán állam is velük dolgoztat a sajátjai helyett. Náluk jobb feltételeket és nagyobb megbecsülést tudnánk nyújtani számukra.

Totálisan lényegtelen, hogy létezik-e Isten, vagy hogy a sok közül melyik. Semmiben nem befolyásolja azt, hogy az emberek hogyan élnek egymás mellett. Ez rajtuk áll, nem a nyolcadik dimenzióban élő akárkiken. Viszont hogy te ebben látod a problémák megoldását, egyszerűen nevetséges.

Ismert képviselők a hatalomban Jose Manuel Barroso, az Európai Bizottság volt elnöke, Joschka Fischer volt német külügyminiszter, Daniel Cohn-Bendit, az Európai Parlament zöld frakciójának volt elnöke. Ők valamennyien a hatvanas évek establishmentellenes. Ha ehhez hozzátesszük a mostani uniós vezetőket plusz Merkelt, az őket támogatókat, akkor mindebből levezethető a jelen problémák, Európa betegségének a diagnózisa.

Igen! Ők felelősek Európában a kioltott életekért, a megnyomorított emberekért, a jelenlegi helyzetért. Mindez bebizonyosodna, ha ezzel kapcsolatban egy népszavazás keretében az EU megkérdezné az unió állampolgárait.

Nem értelek, miért állsz le agymosott, nagyképű, buta DK-s nyuggerekkel vitázni?

"Hívjuk be azokat, akikkel gazdagodhat a nemzetünk!

Ezt hívják angolul "business migration"-nek.
Eszes országok mind használják.

Nincs is annál szomorúbb, mint amikor valakinek meg kell magyarázni egy ironikus kijelentést, mert máskülönben nem érti meg. Persze vallásosok között nem ritka a lelki szegénység.

A "gyűlöletkampány" egy tartalmatlan ellenzéki bélyeg. Hülyék és frusztráltak mindenütt vannak és minden kampányban akad, aki túltolja a biciklit. A nagy többség pontosan tudja, hogy mit nem akar és nem most alakította ki a véleményét, hanem tavaly a nagy beáramláskor.

Az, hogy Kínában két-háromszoros lenne a szakmunkás bér, mint nálunk, erősen kétséges. Az biztos, hogy a sanghaji munkást nem fogjuk tudni ide édesgetni, mert ott ő a "munkásarisztokrata". Az sem biztos, hogy sok kínai munkás jönne, amíg ott kétszámjegyű a növekedés. A Dubajban és Katarban dolgozó mianmari kényszermunkásokat inkább ide lehetne hozni.

"Alival" nem kísérleteznék. A "gyere haza" programmal az a baj, hogy nem jönnek, mert akinek van jó munkája, annak nem vonzó a hazai bér. Egymillióért sem. A keleti vendégmunkások letelepítési költsége megosztható az állam és a cég között.

Milliós nagyságrendre nincs szükség, százezrek is nyilván hosszabb idő alatt jönnének. Bármilyen betelepítés csak fokozatosan történhet. Jelenleg is él itt 20-30 ezer kínai, s alig vesszük észre.

Lehet ebben igazság.
Be kell fogadni azokat akik ide akarnak jönni és azt mi dönsük el, hogy kik alkalmasak arra. Mint az USA.
Ne küldje ide Brüsszel a németek és a svédek által kiválogatott maradékot!
A népszavazás meg erről szól!

Én tiszteletből magázódok, nem kell ettől kiakadni.

Nem ezen a szinten kellene vitatkoznunk, de nem lenne szerencsés, ha legközelebb ilyen érveket mondana valakinek.

Nálunk sajnos nem úgy működik a társadalombiztosítás, mint a háború előtt és mint a szerencsésebb történelmű országokban. Ott befolynak a járulékok a vagyonkezelő alapokba, ahol értékpapírokat (pl. relatíve magasabb kamatozású magyar államkötvényeket) vásárolnak belőlük és a nyugdíjat, kórházi ellátást a hozadékból fizetik, akkor, amikor a befizető nyugdíjba megy és beteg lesz.

Nálunk bekerül a fizetésünkből levont és a munkáltató által utánunk befizetett járulék az Államkincstárba, ahonnan az éves költségvetési törvény által megállapított feltételek szerint azonnal utalják is ki a nyugdíjasnak és a kórház fenntartására. Senki nem a saját befizetéseinek a hozadékát kapja, hanem a jelenlegi aktív nemzedék fizeti a jelenlegi inaktív nemzedék nyugdíját és ellátását.

Ezért nagyon veszélyes, ha tartósan csökken az aktívak száma az inaktívakhoz képest. Az évtizedek óta tartó demográfiai hanyatlást csak a gazdasági növekedés kompenzálja valamelyest, ha a nyugdíjak növekedése és az infláció a bérnövekedés alatt marad.

A szakértői számítások szerint nem messze van az az idő, amikor az aktív lakosság annyira lecsökken az inaktívakhoz képest, hogy a befizetései nem fedezik a kifizetett nyugdíjakat. (A magánnyugdíjpénztárakat is azért kellett megszüntetni, mert a részben nyugdíjalapokhoz utalt járulék összegét hitelfelvétellel tudta csak a társadalombiztosítás költségvetése fedezni.)

Ez a helyzet a "szocializmus" öröksége. Többek között azért bukott meg a "rendszer", mert ezek a költségvetési egyensúlyok felborultak és az állam eladósodott.

Válaszok:
veletlen | 2016. szeptember 29. 0:58

A kivándorlás is sokat segítene, de sajnos Kanadából is visszaterelték őket.

A jövő valódi problémája nem a népességcsökkenés, hanem az, hogy mit fognak kezdeni magukkal azok az emberek akik munkáját a robotok végzik el.

Első olvasatra én is érzékeltem némi ellentmondást, de azért annyi különbség van, hogy az elszakított területek magyarsága az egykori államalkotó magyar nemzet részét képezi, nem újkori telepesek, szemben a viszonylag nem is olyan régen betelepített cseh utódokkal.

Én sem hiszem, hogy egy elkorcsosult beszari nép lennénk és soraid tovább olvasva látható is, hogy a kivétel erősíti a szabályt.
Disciplina militaris, fegyverkezés, hadsereg - ezek az ősi bevált gyógyszerek, amelyek Az töröknek magyarral való békessége ellen való antidotumai.
("az török" napjainkban "migráns" néven dívik)
Horthyt meg Kossuthot rossz polcra tetted, lehet nem kellene a nevüket emlegesd, rossz fényt vet rád az ismeretek hiánya.
Rossz hírem is van, Orbán még sok-sok évig lesz itt miniszterelnököd, illő lenne Miniszterelnök úrnak szólítsad, mivel döntései gyümölcsét te is élvezed.
Természetesen szabad emberként égetheted magad a nyilvánosság előtt továbbra is és lehetsz szabályt erősítő kivétel.

Istvánnak hogy hívták a testvéreit, akiket meggyilkolt a kereszténység érdekében?

"Nem elsősorban emberhiányban szenved az ország, hanem munkát végző adófizetőkből van kevés. Tévedésben van, aki pusztán demográfiai problémáról beszél. Olyan családokra van szükség, amelyek képesek majdani adófizető polgárokat felnevelni."

Egyetértek. Egy gondot látok. Az én mikrokörnyezetemben (egy tízlakásos lépcsőház a társasházban) mindössze egyetlen, a kritériumnak megfelelő család lakik. Keményen dolgozó, sok adót fizető, gyerekeiket munkára és tudásra nevelő...
VIETNAMIAK :((((

"A helyzet az, hogy a jelentős demográfiai problémát − ami súlyos gazdasági problémát, munkaerőproblémát jelent − Magyarország hosszú távon csak a bevándorlás segítségével tudhatja mérsékelni."

Nagy a világ, bárki elmehet olyan helyre élni, ahol a gazdaság a legfontosabb.


"Magyarország persze még egy jó ideig nem lesz olyan gazdag, hogy válogathasson a legjobbak között"

Anyádpicsájába vágyd a szemetet importálni.


"de legalább tudati szinten meg kell őrizni a nyitottságot."

Meg van őrizve. És nem kellene összekeverni a hulladékimporttal.


"a nulla bevándorlás rossz és rövidlátó politika"

Hol van nulla bevándorlás?


"Ha nyertesek akarunk lenni ..., akkor befogadjuk, sőt behívjuk azokat, akikkel gazdagodhat a nemzetünk; és kíméletlenül távol tartjuk azokat, akik valószínűsíthetően több problémát hoznának, mint amennyit megoldanának."

Így van. Ezért sem értem, miért tárgyalt annyi hülyeséget előtte.

Ha vallásra akarunk építeni, akkor az eredeti vallásunkat kellene minden erővel kutatni és újraéleszteni. Az talán nem volt olyan ál, mint a Jézus alakjára felépített kereszténység biznisz. Ha ez nem lehetséges, akkor inkább oldjuk meg ésszel és szívvel, kamus vallás nélkül.

Egymillió normális bevándorló után sem lenne stabil a helyzet.

Mit kerestél az SZTK-ban, ha külföldön élsz?

Válaszok:
veletlen | 2016. szeptember 28. 22:37

Vagy csak a hazád van külföldön?

A rendszerváltásról dióhéjban című rovatunkat láthatták.

Honnan veszed, hogy a költségvetésbe nem folyt be a pénz?

Milliárdok ellenében mennyit számítana plusz két-hárommillió lakos? Az idetelepülő emberek második generációjából hány százalék menne nyugatra, és vajon a képzettek mennének, vagy a selejtté váltak?

Az állampapírok kamatait is kitermeli valaki. Nincs olyan rendszer, amiben a ma eltett egy forint negyven év múlva elővéve is legalább ugyanakkora értékkel bír, lényegében mindig az aktuális értékteremtő réteg fizeti az ellátást. Vagyis az aktívak száma mindig kihat az éppen kifizethető nyugdíj értékére. Ezt írtad te is. A magánnyugdíj és a magyar rendszer között az a különbség, hogy a magánpénztár befektet a jövőbe (és becsődöl, ha nagyon rosszra fordul a helyzet), míg a mi rendszerünkben igyekeznek annyiból osztogatni, amennyit az adott időszakban megtermeltünk. Természetesen nem teljesen így van, de látható, hogy a magánpénztárhoz jó és erős - és növekvő (az ellátni kívánt emberek számával minimum arányos ütemben növekvő) - gazdaság szükséges. Ezzel szemben az "elosztjuk amink van" típusú megközelítés talán emberségesebb, amennyiben minden állampolgár ki tudja hozni magából a legjobbját. Természetesen mindkét rendszer esetén ugyanaz a lényeg: minél többen dolgozzanak, avagy minél többen teremtsenek minél több értéket. Szerintem, ha a meglévő saját társadalmunkkal nem tudunk a mainál sokkal erősebben növekvő gazdasági pályára állni (minimális mennyiségű értékes ember bevándorlásával), akkor nagyobb mennyiségű bevándorlóval sem tudunk, mert ugyanaz lesz, mint most, vagyis mindig több és több bevándorló fog majd kelleni a gazdasági növekedéshez. Ez az egyik. A másik pedig az, hogy megfelelő méretű és struktúrájú (és természetesen adaptív, heterogén, legalább kicsit innovatív) gazdasággal elérhető lehet egy olyan életszínvonal, melyben az emberek vidáman, boldogan élnek, függetlenül a "fogyassz!, fogyassz!, fogyassz!" mantrától. Én abban reménykedem, hogy Magyarország olyan hely lehet, ami az állampolgárai számára értékes, szép, teljes, szabad, boldog stb. életet tud biztosítani, méghozzá fenntarthatóan. Az értelmi növekedésnek és az érzelmi kiteljesedésnek kellene célnak lennie, nem a gazdaságinak.

'Valamit tenni kell, ha nem akarunk...' - igen tenni kell azt, amire az egészséges fiatal férfiak és nők nagyon is képesek.

Még, ha azt el is fogadjuk, hogy a csökkenő lakosság kiegészítésére bejönnek más nemzetiségűek. Ez létezett a történelemben.
De, hogy lehet valaki, (már elnézést)akkora címeres barom, hogy ezt így rendjénvalónak találja, ahogy most van. Ez a legnagyobb döbbenet Németországgal is, hogy ez a precíz ország, mint az idióták gyülekezete, magára enged több millió embert, és utána válogat belőlük "munkaerőt"? Tényleg mindenki meghibbant, aki ezt a megoldást jónak látja?
Még egy gyárba sem engednek , be egyszerre 80 embert, ha fel akarnak venni kettőt!
A potra se bírná el a tömeget, de Európa idiótái, vagy aljasai, ezt nyugodtan megteszik!

Nagyon szép gondolat, tényleg elgondolkodtató!
Pontosan a napokban beszélgettünk valakivel arról, hogy sokan azért nem vállalnak gyereket, mert "ebbe a nyomorba!" "nincs rá anyagi fedezet" stb. Aztán eszünkbe jutott, hogy legtöbbünk dédszülei hányan voltak testvérek? Heten, nyolcan! Aztán akkoriban, tényleg olyan nagy jólét volt? Amikor jó ha volt egy pár cipőjük.
De itt vannak az un. szegény országok! 8-10 gyerek egy családban (ezért is van a népvándorlás), ők nem számolgatnak!
A gazdag nyugaton meg a "miből neveljek gyereket"?
A német nők, már alig szülnek. Na, ez van.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés