Új reklámot kapott a 225 éves Unicum! Döntsék el Önök, milyen lett!

2015. november 10. 16:06
Új reklámfilmet forgatott a Zwack emblematikus termékéhez, az Unicumhoz, amiben Magyarország elmúlt 225 évét idézik meg. Lovasok, harcos magyarok földön és vízben, Parlament és persze a győzelemhez elengedhetetlen Unicum. Szavazzon arról, milyen lett!

Ostoros hadtest, több méteres vizák, az épülő Parlament és Hajós Alfréd egy filmben. A Zwack Unicum új reklámfilmje Magyarország elmúlt 225 évének kiemelkedő hőskorszakait idézi meg a Zwack család és az Unicum történetével párhuzamba állítva – derül ki a Mandiner.bor szerkesztőségéhez eljuttatott sajtóanyagból az Unicum új reklámfilmjéről. 

Szerencsések vagyunk, hiszen ismerjük őseink elmúlt 225 éves történetét és azt az áldozatos munkát, küzdeni akarást és pozitív hozzáállást, amelynek köszönhetően ma itt állhatunk és egy igazán prosperáló vállalatot működtethetünk. Azonban ugyanez igaz Magyarország történetére is, hiszen a magyar egy büszke, harcos és minden helyzetből kijönni képes nemzet. Ezért érezzük úgy, hogy a családunk története párhuzamba állítható Magyarország történetével is, ebből született a Zwack Unicum új reklámfilmje” – mondta el Zwack Sándor a reklámfilm bemutatása után.  

Különleges év a mostani a Zwack család és a Zwack Unicum számára, hiszen Dr. Zwack udvari orvosként 225 éve kínálta II. József Habsburg uralkodót azzal a gyomorkeserűvel, amely ma már világszerte ismert. Nem véletlen, hogy ez a jelenet elevenedik meg az Unicum új reklámfilmjének első képkockáiban is. A család és a vállalat számos programmal ünnepelte a jeles évfordulót az elmúlt hónapokban, azonban most egy grandiózus reklámfilmben csúcsosodik ki az év. 

„Az volt a célunk, hogy a »csak pozitívan« gondolatiság megmaradjon az új filmben. Mindezt viszont nem egy pátoszos, ömlengős képsorban akartuk bemutatni, hanem arra koncentráltunk, hogy mai csomagolásba öltöztessük és vevők legyenek rá a fogyasztóink. Azt gondolom, hogy nagyon dinamikus, rendkívül látványos film lett a végeredmény” –mondta el Zwack Izabella.  

A helyszínen a Zwack család és az alkotók közösen mutatták be a film egyes részeit. II. József Habsburg uralkodó és Dr. Zwack közös jelenetével kezdődik a spot, ami a magyarok találékonyságára is utal, mellyel olyan sok elismerést szereztünk már a világban. Ezt egy speciális 1848-49-es szabadságharcban hősiesen harcoló ostoros magyar hadtest bemutatása követi, amely a magyarok küzdeni akarását, harcos múltját mutatja be. Az alkotók elmondták, hogy számos olyan kutatás előzte meg a filmet, amely a korabeli jelenetek hiteles felidézését tették lehetővé. Az ostorral harcoló Hunyadi huszárok valóban léteztek és hősiesen harcoltak a szabadságharc csatamezein.  A következő jelenet Hajós Alfrédot ábrázolja az éppen épülő Parlamenttel a háttérben, mely a rengeteg magyar sportsikert jelképezi, de közben olyan apró különlegességeket is felvillant, mint az akkor még a Dunában úszó, akár több méteresre is megnövő vizák. Majd eljutunk a mai Hősök terére, egy fesztivál hangulatú közegbe, ezzel is jelezve, hogy a magyar nem egy szomorú nemzet, nagyon sok életkedvvel és pozitív látásmóddal vagyunk megáldva.  

A rendezvényen részt vett Bergendy Péter, a reklámfilm rendezője is, aki a monumentális látványelemek technikai megvalósításának kulisszatitkairól is mesélt. Többek között elmondta, hogy a Parlament építését egy korabeli fotó alapján rekonstruálták, de például a vízben úszó vizákat is élethűen ábrázolták a filmben. 

Döntsék el Önök, hogy milyen a reklámfilm, és szavazzanak!

Ön hányast adna az Unicum új reklámfilmjére?
5
4
3
2
1
Quiz Maker
 
 
 
 
 
 

Kedvelje a Makronómot Facebookon!



Összesen 30 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Nagyon profi munka.

Az előzőekhez képest gyenge nagyon.

Persze ízlések és pofonok.

Válaszok:
Laibach | 2015. november 10. 17:06

Az zene egy idegesítő, nem oda való.

Sok pénz semmiért.

A vizes emberes plakát felülmúlhatatlan.

Azt hittem eddig, hogy bennem van a hiba.
Nekem is jobb volt az, mint az "eredeti".
Abból többször is jelentősebb mennyiség is jólesett, ettől meg ég a gyomrom, nem is iszok belőle.

Szerintem a jó árunak nem kell cégér. Ezt a reklámot minden agyhalott imádni fogja.
Elsősorban a zene miatt. Az külön tetszik, hogy "csak pozitívan".
Az unicum ma már nem olyan, mint régen volt, ezért kell megcélozni azokat, akik nem tudják, mit isznak meg.
Egy gyógyfüves, galagonyás pálinka minden felhajtás nélkül gyógyszer.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés