A legrosszabb reklámokat díjazzák

2012. szeptember 21. 10:14
A legrosszabb magyar reklámoknak írt ki díjat az Index és a Bistro Reklámügynökség. Létrehozták az Arany Disznó díjat, amire bárki nevezheti kedvenc selejtes reklámját.

A legrosszabb magyar reklámoknak írt ki díjat az Index és a Bistro Reklámügynökség. Létrehozták az Arany Disznó díjat, amire bárki nevezheti kedvenc selejtes reklámját; a hirdetést, ami fizikai fájdalmaz okoz valahol a halánték és a homloklebeny között – számolt be többek között a Comment:com.

Az Arany Disznó díjra a reklámfogyasztók nevezhetik a legsilányabb, 2010-2012 között Magyarországon publikált reklámtermékeket. Ezeket a szervezők november 4. éjfélig a verseny Facebook-oldalára posztolják, a győztest pedig egy független zsűri választja majd ki. A jelöltekre a közönség november 12. és 25. között szavazhat, a díjakat pedig november 29-én, vagyis a legsötétebb, reménytelen tél kezdetén az Akváriumban adják át.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés