A Nemzeti Közművek ügyfelei már okostelefonon is intézhetik földgáz-ügyeiket

2018. június 12. 09:14

Okostelefonon is intézhetik a Nemzeti Közművek ügyfelei földgáz-ügyeiket, miután az NKM elindította földgáz applikációját a korábban már működő áram applikáció megújítása mellett.

A tájékoztatás szerint az NKM Földgázapp és az NKM Áramapp néven futó mobil alkalmazások használatával az ügyfelek kényelmesen, gyorsan, biztonságos felületen, környezetbarát módon tudják intézni földgáz- és áramügyeiket okostelefonon.

Az applikáció Android és IOS telefonokon érhető el, a letöltéssel az ügyfelek bárhonnan, bármikor diktálhatnak fogyasztást, valamint megtekinthetik, letölthetik számláikat, a befizetésre váró számlákat pedig bankkártyával azonnal kifizethetik. Az alkalmazás emlékeztetőt küld a diktálás esedékességéről, új számla érkezéséről – ismerteti a szolgáltató.

A közleményben hangsúlyozzák, az ügyfelek az applikációkon keresztül igényelhetik a környezetbarát saját e-számlát, amely lényegesen leegyszerűsíti a számlákkal kapcsolatos ügyintézést.

Az applikációt – regisztrációt követően – a Nemzeti Közművek lakossági ügyfelei, illetve az egyetemes szolgáltatásban ellátott kis- és középvállalkozások használhatják – közölte a NKM Nemzeti Közművek Zrt.

(MTI)

vissza a teljes nézetre