Van amiben még az Európai Bizottság szerint is sikertörténet lett Magyarország az uniós tagállamok között
Egy olyan rendszer lett sikertörténet, ami 2010 előtt nem volt hatékony, azóta pedig az EU legjobb gyakorlatává vált.
A társaság vezérigazgatója szerint ettől még az emberek továbbra is repülni fognak.
Michael O'Leary azt mondta, a kilövő üzemanyagárak miatt légitársasága a jövőben nem ajánl többé filléres utazásokat – számolt be a BBC.
A 10 eurós repülőjegyek korának vége, a Ryanair átlagos viteldíja a tavalyi, nagyjából 40 euróról 50 euróra emelkedik a következő ötévben, mondta a légitársaság vezére, Michael O'Leary.
és méginkább az olcsóbb jegyeket keresik majd. O'Leary arról beszélt, hogy az üzemanyag-költségek emelkedése nyomja fel a repülés árát.
A rádiós interjúban szóba került a légi közlekedés károsanyag-kibocsátása is. Erről O'Leary azt mondta, a közúti és tengeri szállítmányozás összességében sokkal nagyobb szén-dioxid-kibocsátó, mint az emissziók 2,4 százalékáért felelő repülés, ezért „tévút” az ő iparágát ennyire a középpontba helyezni. Ezzel együtt keresik az alacsonyabb fogyasztású repülés útjait, de
Kapcsolódó
Büntetést kapott a Ryanair: 300 millió forintot kell fizetnie a légitársaságnak. Bővebben...
Nyitókép: AFP